Ergens hoop ik nog dat Nederland boycot, maar gaat toch niet gebeuren.
Duncan Laurence gaat naar het songfestival namens Nederland. Geen idee wie het is.
Ik ken hem wel van The Voice! Vond hem toen heel tof. Hoop wel dat mensen hem een kans geven, zie tot nu toe op social media alleen maar negatieve opmerkingen voorbij komen van mensen die hem niet kennen, dat dat echt niks gaat worden, stuur dan niemand etc. Word daar altijd agressief van haha. Dat jij hem niet kent betekent niet dat het meteen niks wordt.
Geen idee wie het is, maar hoop een man die niet zijn eigen nummers schrijft en geen gitaar speelt.
We hebben een Zweeds nummer en choreo nodig
Het is uiteraard een singer-songwriter. Zo te zien geen gitaar maar een piano
Ohh ja ik ken hem wel nog van The Voice, heeft wel een aparte stem. Weet nog niet helemaal hoe het zal gaan uitpakken. Wordt iig niet iets gĂȘnants. En: geen Maan of Glennis!
Bij the voice vond ik hem toen heel leuk! Maar eerst het liedje nog maar even afwachten.
Nog nooit van gehoord haha
Maar ben wel benieuwd naar het nummer
Ah ik was even heel blij want ik dacht dat hij het was: https://youtu.be/0aRYzm8nn7c
Deze jongen ken ik nog niet. Even afwachten wat het nummer gaat zijn, ben benieuwd. Ik vrees alleen dat hij nog een beetje onervaren is en dat het dan extra moeilijk gaat zijn op zoân groot podium.
Sergey Lazarev die in 2016 (?) bijna won gaat vermoedelijk weer meedoen!!
Voortzetting van het geopolitieke debacle met OekraĂŻne zin in
THUNDER AND LIGHTNING ITâS GETTING EXCITING!!!
LIGHTS UP THE SKYLINE TO SHOW WHERE YOU ARE
Het is wel echt een draak van een nummer
Mijn verjaardag is tijdens de tweede halve finale (vorig jaar was ik jarig toen het gebeurde) dus ik ga een ESF-feestje geven
de droom
Op spotify staan al een paar nummers die meedoen! Ik vind zelf de tweede (als het goed is Spanje?) heel erg leuk! De 4e en 5e wat minder.
Zo spannend!!! Ben echt benieuwd.
Ik weiger nummers voor het songfestival te luisteren, ik wil de eerste indruk krijgen tijdens de liveshow.
Oh grappig, ik wil juist zo veel mogelijk van tevoren kennen zodat ik mijn aandacht erbij kan houden tijdens die super lange shows haha. Dan kan ik lekker meezingen enzo. Vroeger deed ik dat nooit en toen vond ik het songfestival zo saai en super langdradig. Grappig dat verschil.
Haha ja snap Ik ook, Maar live kan een nummer zo anders uitpakken en Ik denk altijd dat de meeste stemmers ook zo kijken en dan ben ik meestal accurater in Mn voorspellingen (ik doe aan Eurovisie pouls met Mn vrienden)