Hebben jullie gestemd per sms? Beetje betrouwbaar? heb geen zin in een shady persoon aan de lijn volgende week ofzo haha
Mijn stemmen worden niet aangenomen
Ik vind deze compilatie van optredens op het dak echt heel leuk
grapje die de mensen naast me vanmiddag zeiden: goh die zijn niet ouder geworden he? (lordi)
Misschien kunnen ze Duncan ook ff naar een verlaten dak laten komen, of ff een stream vanaf zān eigen dak
AN EMAIL TO BERLIN???
Loving you is a losing gameeeee
DUNCAAAAAM
Maar dat was van de vakjury toch? Geloof dat ze via televoting dus wel een paar punten te pakken hadden gekregen en daardoor alsnog niet als allerlaatste eindigden. Weet niet meer hoe of wat precies, alleen dat we erover geappt hadden en het vermakelijk was
AAAAHAAAAHAAA OEEEEEHOEEEEHOEEE
Ok ik heb niet meegelezen maar hoe erg thirsty zijn we voor Italiƫ
- Thirsty
- Parched
- Ik ben een woestijn en hij is water
- Al 3x nieuwe broek aan moeten doen
- Ik heb liever een Hollandse aardappel
- Doe mij alle bandleden aub
0 stemmers
Dat dacht ik aanvankelijk ook! Ik weet niet zeker wat zijn geaardheid is, maar hij vond in 2014 homoseksualiteit onnatuurlijk, het gezin voor man en vrouw en niet voor man en manā¦ Dat soort uitspraken vielen me ontzettend tegen.
Als iemand nog aan Murphyās law twijfelde hoe kan zoān stakker nou precies Corona krijgen tijdens het fucking songfestival waar hij twee jaar op heeft moeten wachten
Denk dat hij niet echt lekker kan zingen met corona in zān longen.
zo mooi zo jammer
Ik vind het zo sneu voor hem, zit je thuis
Ahhh Duncan, zoo zielig dat ie positief is
What waarom?
Ik wil 10x stemmen op oekranie en 1x op zweden dat schatje aub
Edit: ik wil gwoon dat mn stemmen doorkomen haha. Zou het best erg vinden als die niet doorkomen eigenlijk
Die zit nu echt te janken in zān isolatie. Zo naar voor die jongen, maar denk dat de kijkers het niet echt zullen merken!!!
De Droomvlucht