Songfestival #3

Hebben jullie gestemd per sms? Beetje betrouwbaar?:rofl: heb geen zin in een shady persoon aan de lijn volgende week ofzo haha

2 likes

Mijn stemmen worden niet aangenomen :sob:

image

12 likes

Ik vind deze compilatie van optredens op het dak echt heel leuk :blush:

4 likes

grapje die de mensen naast me vanmiddag zeiden: goh die zijn niet ouder geworden he? (lordi)

7 likes

Misschien kunnen ze Duncan ook ff naar een verlaten dak laten komen, of ff een stream vanaf zā€™n eigen dak

2 likes

AN EMAIL TO BERLIN???

6 likes

Loving you is a losing gameeeee

4 likes

DUNCAAAAAM

3 likes

Maar dat was van de vakjury toch? Geloof dat ze via televoting dus wel een paar punten te pakken hadden gekregen en daardoor alsnog niet als allerlaatste eindigden. Weet niet meer hoe of wat precies, alleen dat we erover geappt hadden en het vermakelijk was :wink:

AAAAHAAAAHAAA OEEEEEHOEEEEHOEEE

2 likes

Ok ik heb niet meegelezen maar hoe erg thirsty zijn we voor Italiƫ

• Thirsty
  • Parched
  • Ik ben een woestijn en hij is water
  • Al 3x nieuwe broek aan moeten doen
  • Ik heb liever een Hollandse aardappel
  • Doe mij alle bandleden aub

0 stemmers

Dat dacht ik aanvankelijk ook! Ik weet niet zeker wat zijn geaardheid is, maar hij vond in 2014 homoseksualiteit onnatuurlijk, het gezin voor man en vrouw en niet voor man en manā€¦ Dat soort uitspraken vielen me ontzettend tegen.

Als iemand nog aan Murphyā€™s law twijfelde hoe kan zoā€™n stakker nou precies Corona krijgen tijdens het fucking songfestival waar hij twee jaar op heeft moeten wachten :sob:

7 likes

Denk dat hij niet echt lekker kan zingen met corona in zā€™n longen.

2 likes

zo mooi :sob: zo jammer

1 like

Ik vind het zo sneu voor hem, zit je thuis :disappointed_relieved:

5 likes

Ahhh Duncan, zoo zielig dat ie positief is

What waarom? :money_with_wings:

Ik wil 10x stemmen op oekranie en 1x op zweden dat schatje aub

Edit: ik wil gwoon dat mn stemmen doorkomen haha. Zou het best erg vinden als die niet doorkomen eigenlijk :confused:

1 like

Die zit nu echt te janken in zā€™n isolatie. Zo naar voor die jongen, maar denk dat de kijkers het niet echt zullen merken!!!

7 likes

De Droomvlucht :heart_eyes:

4 likes