Ik zou dit zo graag hebben willen zien staand en dansend in een kroeg
Aaaarrrghhh ik heb niet echt een favoriet
In twee uur er 26 nummers doorheen geknald en nu twee uur treuzelen tot de uitslag.
STEMMAHHH
Mwa anders is het ook wel heel lastig voor de kleinere landen, in San Marino wonen maar 30,000 mensen dus dan stuur je zo ongeveer elk jaar dezelfde
Oh echt heb ik totaal gemist
Stemmen?
- Ja, op wie?
- Nee
0 stemmers
Gaan jullie nog stemmen?
O lol ik zie nu die compilatie van alle liedjes en ik was Albanie echt alweer helemaal kwijt
Ik heb dit laatst opgezocht want Celine Dion (Canadees) heeft ooit meegedaan voor Zwitserland maar het gaat dus om de nationaliteit van de schrijver van het lied en niet die van de zanger.
De enige die een beetje prettig Engels spreekt is Nikkie ga even op les als je weet dat je dit gaat presenteren
Wat. Haha. Ik vind het echt een crime, zo oneiiiiiinnnnnnnndddiiiiiiig en ook Ć©lk land dat een heel slijmballenlulverhaal moet houden voor ze gvd zeggen welke punten waarheen gaan, pfff
Die vrouw van Belgiƫ doet me aan Mick Jagger denken. Of was dat al gezegd?
Ik ga toch voor Rusland denk ik.
THE WHOLE CLUB WAS LOOKING AT HER
Zag het ook erna pas hoor! Kennelijk bij het bekendmaken van de landen die door waren was ze iets te enthousiast aan het juichen
Als Jan alles zo langzaam gaat doen wordt het nog een lange zit
OekraĆÆne, Frankrijk, IJsland en miss Noorwegen ik ben ene officiĆ«le sponsor van het esf
Volgend jaar wil ik Serhat weer
Portugal was ff bezig
Ik.vind het wel echt leuk dat er veel leuke nummers tussen zitten. Als je dat vergelijkt met 15 jaar geleden, dan was het allemaal zo afschuwelijk