Heeeel leuk!
Ik longboard nu bijna een jaar (coronahobby, haha) en dat gaat nu best okĆ©. Alleen snelheid houden zonder bij te steppen kan ik ook nog niet echt (long distance pumping? Dat wil ik graag nog leren, zou wel moeten kunnen met mān board). Ook oneven wegen (takkenā¦steentjesā¦) en bijv. stoepen op en af gaan niet echt goed, maar zolang de weg maar glad en rustig is ben ik blij en is het heeeerlijk.
Ik draag geen bescherming meer (aan het begin was ik helemaal ingepakt met alles) maar zoek nog wel goede polsbeschermers, want viel laatst een keer en had mān handpalm open liggen. Niet zo fijn. Tips daarvoor welkom!
Skeeleren durf ik niet meer want daarmee kan ik niet remmen en heb wel eens mān hand opengehaald omdat ik het een goed idee vond te remmen door me vast te grijpen aan een hek?! What was I thinking. Maar vond ik ook altijd heel leuk om te doen.
@360 In sommige Decathlons (misschien wel alle, geen idee) liggen longboards die je kan proberen. Dus dat zou je als de winkels weer open zijn eens kunnen doen. Ik vond die best prima, in elk geval voor een klein rondje door de winkel. Wel goed om een indruk te krijgen hoe het voelt. Heb zelf een Landyachtz, ook heel tevreden mee. Fijn stabiel board.