Mijn rug is gelukkig niet gebroken, ik moest wel gelijk foto’s laten maken in het ziekenhuis maar nu dus al 6+ maanden en heb er nog een beetje last van. Toevallig dit weekend nog een spier verrekt zomaar en weer 3 dagen plat op bed gelegen
Ja ik zat er aan te denken om de plates te vervangen, ik heb de nylon thrust inderdaad. Ik zou de reactor neo plates op mijn jacks krijgen met wildbones sliders. De sliders heb ik al maar passen niet op de thrust dus ik heb daar zeker aan gedacht. Maar ik weet niet welke skate shop nu een plate kan installeren en uiteindelijk wil ik dus wel een andere model voor het park, vooral omdat de lolly geen support bij de enkel heeft.
Daarom denk ik nu aan de panthers, door mijn val doe ik nu toch geen spectaculaire dingen dus weet niet of ik wel jacks “nodig” heb en ik hoorde van sommige reviewers dat de panther nog meer enkel support heeft en lekker comfortabel is. Ik zou ook nog daar de reactor plates op kunnen doen. Ik heb zelf aan kunstschaatsen gedaan en daar hebben je schaatsen echt veel support dus vandaar misschien panthers? Maarja de Jack is dan weer kwaliteit. Ik blijf maar wikken en wegen maar ik zie wel wanneer je weer kan bestellen.
Oh ja dat van de zool heb ik ook gehad met mijn impala’s dan zijn ze gelijmd! Ik vind dat soort skates prima om mee te beginnen en te kijken of je het echt leuk vind maar na van verloop van tijd ben je dan echt toe aan een wat betere skate.
En ja ik zal drama delen haha maar ik weet niet hoe ver je in dat wereldje zit want veel is ook beetje local drama haha. Er was in ieder geval ook drama met Indie Jamma Jones, zij heeft (had?) ook een YouTube channel met tutorials.
Ik vind de moon boot echt mooi, ben wel benieuwd naar de kwaliteit tot nu toe wel positieve dingen over gehoord.