Ik ben ineens geobsedeerd door deze sneakers (OMG-reacties toegestaan ). Kan alleen nergens vinden of/waar ze al te krijgen zijn.
Bij mij was de schoen los van de zool gelukkig kreeg ik nieuwe, moet ze alleen weer inlopen
Aaah balen. Doen ze veel pijn wanneer je ze voor het eerst draagt? Ik vind ze wel echt heeeeel erg mooi
Nike kunstgras?
Geinig
Ja, ze doen bij mij veel pijn, zelfs na lange tijd nog, dus baal dat ik ze weer opnieuw moet inlopen
Shit was ik al bang voor. Maar wil ze nog steeds
Sinds wanneer wordt deze niet meer gemaakt? Ik kan hem namelijk online op de Nederlandse we site gewoon bestellen. De code is M60633.
Er staat idd bij heel veel producten call for availability. Op YouTube worden er vaak dingen gezegd die niet kloppen helaas over Lv
Geen probleem, ben een beetje LV gek haha
Wel posten hoor! Ik vind unboxings altijd zo leuk, maar ik heb dan ook een Instagram voor m’n LV spullen
Speaking of, ik zit al tijden te azen op de mini pochette in DE. Nergens te vinden. Word er inmiddels een beetje chagrijnig van
Samenvatting
M’n Instagram is @lverliefdthesecond
Die is helaas heel laag in stock, bijna niet aan te komen. Als ik er eens naar moet vragen kan ik dat wel voor je doen?
Heb jij speciale connecties Zou ik uiteraard erg waarderen Heb je een IG verzoek gestuurd.
Ik heb je een berichtje gestuurd via ig
Ik ben je ook gaan volgen! Naam begint met een S
Verzoekje!