Mooi! Welke lak is dit?
Dat is idd het ‘gevaar’ van pulken, je neemt snel het bovenste laagje van je echte nagel mee en dat kan pijn doen. Ik zou hier een fijne handcreme of verzorgende olie gebruiken, en even niet teveel chemische dingen erop smeren. En probeer van de ‘velletjes’ af te blijven.
Gewoon van de hema geloof ik!
Ik heb net m’n nagels geknipt en het voelt zo… leeg? Herkennen jullie dit? Ook nu ik dit typ voelt het zo raar op m’n beeldscherm
Net weer een nieuwe set
Die kleur is heeel mooi! Welk merk/naam?
Ik ga de mijne morgen weer lakken, wilde vanmiddag al doen maar ik kon niet kiezen welke kleur ik wilde
Het is een gellakje van Quida!
Ik ben echt onder de indruk van hoe elegant jullie je handen kunnen fotograferen. Heb ik nog niet echt onder de knie.
Wel blij met deze kleur! Shy shadow van de Hema.
Dit zijn mijn eigen nagels met 1 laagje Trind nagellak.
Nu ik dit topic heb gezien heb ik weer zin een kleurtje erop te doen.
Dit heb ik ook altijd als ik een periode heb waarin ik van mijn nagels af kan blijven (en dat is niet vaak!). Heb nu ook een wit randje en voel me zo trots haha, vind dit topic ook wel motiverend om van mijn nagels af te blijven.
Mm in t echt is ie paarser…
Deze is mooi! De foto is net wat te wazig om te kunnen lezen hoe die heet. Help me
Ja foto is niet zo mooi helaas. Het is nr 025 urban purple. Van rimmel super gel
Velletjes? Waar dan?
Sowieso niet er vanaf trekken, dat geeft alleen maar ellende. Voorzichtig wegknippen met nagelknippertje, en je nagelriemen regelmatig insmeren.