Ik wilde ook zoiets doen morgen. Misschien met een donkergroen.
Oeeeh ja heel mooi! Ik wilde eerst iets met rood maar bewaar dat nog even voor de kerst
Ik zit bij Kiki London te kijken voor een base en topcoat, maar zie door de bomen het bos niet meer. Moet ik de gewone top en basecoat hebben (kleine flesjes), de rubber versie of de premium shiny topcoat. Heb er echt de ballen verstand van.
Heb je dunne of flexibele nagels dan zou ik zeker voor de rubber base gaan. Bij mij blijft het veel langer zitten hiermee. Ook gekocht n.a.v tips hier.
En de gewone topcoat is ook goed. Zeer glanzend.
Ik weet niet zeker waar ik dit moet vragen (beauty? Nagels? Medisch??) maar wat doen jullie als je een scheurtje in je nagel hebt die écht niet verder mag scheuren omdat dan je hele nagel er bloederig afligt? Ik heb denk ik tijdens het koken een sneetje halverwege mijn nagel gemaakt en hij moet nog wel even groeien voor hij in het ‘witte’ gedeelte komt en afgeknipt kan worden. Ik doe er nu steeds een pleister omheen zodat het nergens aan blijft haken maar het is zooooo irritant. Kan ik het lijmen ofzo?
Je zou transparante nagellak of iets van een topcoat kunnen proberen. Dan zit er een laagje overheen, zonder dat je het echt ziet.
ja, je kan dat lijmen met Patex. Helpt een beetje om het te houden.
Wel erg pijnlijk als je al een klein scheurtje hebt, dan kan het venijnig pikken.
Simplynaillogical heeft hier een filmpje over. Volgens mij gebruikt zij een stukje van een thee zakje en dat in combi met transparante lak.
Ja @grace dit werkt heel goed! Die vezels van dat theezakje zijn sterk genoeg om het goed bij elkaar te houden en met de lak plak je het als het ware vast
Erg leuk deze nagels!
Waarom ben je er niet tevreden mee?
Ik vind ze heel leuk!
Ik vind het te chaotisch
En het zijn niet helemaal de kleuren die ik voor ogen had omdat 2 van mijn kleuren helemaal opgedroogd bleken maar toen was ik al halverwege.
Rubber System – Kiki London Benelux Bedoelen jullie dan deze base coat? Of de builder gel van Kiki London?
Wow heel gaaf. Is dat een glitter die op je ringvinger?