Lidl, 34 nog wat
Bij ah had ik nog een pak ongezoete amandel elk en bij de bakker nog een Hollands volkoren
Lidl, 34 nog wat
Bij ah had ik nog een pak ongezoete amandel elk en bij de bakker nog een Hollands volkoren
AH, 20 euro
Zie nu net dat sommige dingen geen (persoonlijke) bonus hebben aangeslagen
Maar geen tijd meer om terug te gaan
Leer mij dat, ik ben voor de hele week 80 euro kwijt (wij zijn met 2 pers).
Maar welke gerechten wil je bijvoorbeeld maken? Want ik zie niet zoveel ingrediënten voor avondeten, puur nieuwsgierigheid
Klopt hoor, de basis had ik nog op voorraad! Van de prei, paprika’s en geitenkaas maak ik risotto, rijst had ik dus nog. Ik had nog spaghetti en daar doe ik gegrilde paprika en aubergine bij, met tomatensaus, rucola en parmezaanse kaas.
En ik had een gerecht dat vorige week op de planning stond niet gegeten (ahum, thuisbezorgd…) dus die komt er ook nog bij, zie je hier niks van. Ik eet alles dus 2 keer in de week
Ik blijf bijna altijd wel onder de 30 euro per week maar dat komt denk ik omdat ik veel groente eet en dat is op de markt hier heel goedkoop.
Edit: haha ik zie nu dat paprika’s er niet eens op staan. Maar die heb ik dus vorige week op de markt gekocht, en dat waren er 10 voor 1 euro dus die gooi ik in de koelkast en blijven zo wel 2 weken goed.
Leuk topic dit! Over het algemeen eet iedereen super gezond ook! (of ik zie alle snackbar aankopen niet voorbij komen dat kan ook)
Bovenste deel AH, lekker voorraad met Hakbonen. En het onderste deel Hoogvliet, was ik nog nooit geweest maar de optimel was goedkoop
Appie, had ook nog 2 pakken wc papier
En een brood maar ik zie nu dat ik die vergeten ben erop te zetten
€26
Koelkast zit weer vol, ik kan een week vooruit
Ik haal wel vaak dezelfde dingen zie ik nu?? Weinig afwisseling maar ok
Ik vergeet zelf altijd foto’s te maken van mijn boodschappen maar ik check altijd dit topic en Nieuwe Producten in de Supermarkt voor ik mijn boodschappen bestel bij de Appie. Zo fijn, dan zie ik jullie foto’s en denk ik ‘verrek, ik kan ook wel weer eens pistoletjes / kikkererwten / spinazie bestellen’.
Aangezien het laatst hier ging over dat de boodschappen hier zo gezond waren hahaha
Dit is hoe tentamens + ongesteld + morgen spiraal er uit ziet
Dit vind ik ook nog wel meevallen eigenlijk?
haha jaa valt het ook wel! maar wel typische boodschappen
Succes met het laten zetten!
Dankjewel! Is voor de tweede keer (vorige is eruit gezakt na 3weken…) dus zie er best een beetje tegen op haha