Show je laatste aankopen

Zijn van Fred de la Bretoniere. De mijne waren helaas stuk en niet meer in mijn maat te verkrijgen dus heb ze uiteindelijk toch niet :joy:.

1 like

Ik had ze ook besteld en ze waren ook stuk, bij mij was het espadrille deel aan de onderkant helemaal kapot. Teruggestuurd en nu kan ik ze niet vinden in mijn maat. Misschien ook maar zo laten want blijkbaar is de kwaliteit matig, niet wat ik gewend ben van Fred

Deze tas van Matt & nat via Zalando Lounge en een mooie blazer van de H&m, ik vind hem in het echt een stuk mooier

6 likes

Bij mij zaten er gaten in de zool. Ik verbaasde mij ook over de kwaliteit want die leek inderdaad beduidend minder. Het suède/leer leek ook dunner ofzo? Misschien mindere kwaliteit omdat ze zich met deze lijn om een ander publiek richten? Maar ja voor die prijs en met hun reputatie verwacht je wel wat

1 like

N1243A0SN-H11%4011_N1243A0QM-H11%4011N1243A0LI-H11%4011

wandelen wandelen wandelen!!!
kindermaatjes, lichte soepele schoenen liefst voor blote voetjes.
Ik mag een paar houden :wink:

1 like

8 likes

Ik heb die stippenbroek ook, love it <3

1 like

@Monica @macklemore Oeh, waar is die broek van?:blush:

1 like

6 likes

Monki! https://www.monki.com/en_eur/clothing/trousers-shorts/product.flowy-trousers-black.0562173034.html

1 like

Van de H&M

3 likes

imageimageimage

3 likes

Ik haat roze, maar je wordt er overal mee dood gegooid. Dus ga me nu toch maar als suikerspin verkleden.

9 likes

de laatste voor m’n mini. Mijn dikke billen passen daar niet in.

4 likes

lekker gek, van ali

15 likes

9mm, dus mooi klein.

Bidden dat dit eindelijk een wit tshirt is dat niet doorschijnt als een mf…

5 likes

Gelukt om de foto te plaatsen.
Succes om ze je oren te krijgen.

:joy: ja dat lukt alleen met hulp. of heel veel geduld (dus ik kies liever voor hulp)

1 like

Ik voel een nieuw forumtrendje aankomen hoor… iedereen aan de zoutlamp :wink:

5 likes

Laat het me effe weten als het zo is. Ik ben ook nog naar dat -schijnbaar onbestaande- T-shirt.