Show je laatste aankopen #8

Borstelkerstboompjes vab de Sostreene Greene en Flying Tiger.

16 likes

Allemaal van het merk Sugarhill Brighton bij Zalando

En ik denk dat ik 1 van deze 2 aan ga doen bij mijn promotie (proefschrift is geïllustreerd met thema outer space)

41 likes

Ik stem voor de jurk!!!

7 likes

Ik twijfel nog over deze jumpsuit (boilersuit?) maar die hadden ze niet meer bij Zalando in mijn maat

Is ook kanshebber wel hoor mocht ie nog op voorraad komen

23 likes

Heel leuk! En leuk merk ook!

3 likes

Kende het merk helemaal niet, maar ze hebben veel dingen die in mijn straatje passen! Echt leuk.

2 likes

Ja hier hetzelfde haha. Kan niet kiezen wat te bestellen. Heb jij enig idee hoe de maten vallen?

Nee heb geen idee… voor de truien heb ik de grotere vd 2 maten gekozen waar ik tussen twijfelde, maakt ook niet zo uit of het groot valt of niet bij een trui. Bij de rest geeeeen idee.

Kon wel dit vinden: Size Guide – Sugarhill Brighton

UK maat 14 is EU maat 42 geloof ik

3 likes

Ook vinted.

En via ASOS heb ik 3 paar schoenen besteld die lijken op die van de van Haren. Hopelijk past een van die drie wel anders ook weer lekker retour.

11 likes

Meteen de broek en de blouse besteld :heart_eyes:

2 likes

Waauw deze is gaaf :heart_eyes: Ik heb hem ook besteld. Ik hoop dat het past, zalando zegt dat ie klein valt

3 likes

Sugarhill Brighton is megaleuk, vooral als van veel kleur houdt :heart_eyes: Het valt wel heel klein! Heb altijd maat groter eigenlijk, en met blousjes/dingen met knoopjes soms zelfs 2 maten groter (wat grotere cupmaat en het valt smal)

4 likes

Oh no! Ik hoop dat alles past dan :sweat_smile: nouja merk het vanzelf. Had het wel al ruim ingeschat maar niet 2 maten groter…

4 likes

Heb even gekeken, heb de truien allemaal 1 maat groter en dan zitten ze prima. Shirtjes m’n eigen maat, die zijn dan weer heel groot? :woman_shrugging: Jurk (soort blouseding) en blousje twee maten groter, maar dat ligt denk ik echt aan mijn voorgevel :sweat_smile:

1 like

Thanks!! Dan zitten de truien wel goed bij me idd. Boilersuit en jurkje is nog maar de vraag dan, want mijn voorgevel is ook niet bepaald klein. Thanks!

ZO mooi! Nu wil ik ook naar de collectie gaan kijken. Beter van niet.

2 likes

Nieuw ladekastje voor make-up etc. Bovenin zit een spiegel. Is een malm kast van Ikea

12 likes

Waar zijn de huisjes van?

1 like

Via Westwings

3 likes

Ahh thanks voor deze informatie :smiley: dan ga ik een maat groter bestellen. Die trui van @Ovenschaal met die brontosaurussen roept me! Haha :heart_eyes_cat:

1 like