Show je laatste aankopen #8

Ik heb de @Ovenschaal trui binnen en hij is prachtig! Fijne stof zeg! Ik heb een maat groter besteld maar ondanks dat hij prima zit vind ik hem voor op een rokje te chunky dus ik ga alsnog een kleinere maat proberen denk ik. Maar wat geweldig :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

32 likes

Volgens mij is dit ergens eerder al genoemd, maar kan het even niet vinden: waar kan je deze kopen? :heart_eyes:

En hij staat je super leuk zo met die rok!

Blousjes met korting van Scotch & Soda. De hysterische sneakers zijn daar ook van. Leken me mooie stappers om met de hond te wandelen :joy:. Mijn oude waren lek en wilde niet te dure omdat het toch vooral door gras banjeren is. Vestje van Sezane, zonder korting.

()

18 likes

Staat super leuk!

Vergeet de korting niet! @DuivenFan is van Sugarhill Brighton bij Zalando

Ik zie net dat in Denemarken die trui meer korting heeft dan in Nederland, wat stom!!

6 likes

Pyjama set van Anna Field zodat ik net met mijn afgedragen spongebob pyjama in het ziekenhuis hoef te liggen na mijn bevalling.

Trui van ichi (petit). Beide besteld bij zalando

7 likes

Waar heb je dat kussen vandaan?

De maat 36 is uitverkocht :cry:
Je hebt te goede reclame gemaakt! haha

Nu twijfel is of ik 'm niet alsnog kan houden in het kader misschien is het zo ook wel leuk/misschien krimpt’ie wel een beetje in de was…

3 likes

Dit beeldje.

19 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Huishoudtopic

Weer de vraag… waar heb je deze gekocht?

Bij bømp natuurlijk!!

36 likes

17 likes

Beiden Sézane. Eens kijken of deze jumpsuit wel mooi staat bij mijn figuur.

28 likes

Zara via vinted.

16 likes

Ik vind deze geweldig!

2 likes

Dit lijkt me zo chill.

3 likes

Philips Airfryer XL HD9270/90 voor maar €93,99 :heart_eyes:

Love Black Friday deals.

16 likes

Lekker old skool, maar deze ontbrak nog in mijn collectie en ik moest sowieso nog nieuwe shadow insurance dus voor een paar ekkies meer de hele set dan maar :+1:

Edit - urgh laat maar krijg net mail dat hij geannuleerd is. Stomme Douglas :face_with_symbols_over_mouth:

5 likes

Oeh! waar?

1 like

https://www.philips.nl/c-e/shop/blackfriday-earlyaccess?clickref=1101liBSovXJ&origin=2_nl_nl___100l1256_____digidip_net_____True+Content___pz&utm_source=100l1256&utm_medium=affiliate&utm_campaign=partnerize&utm_content=True+Content&utm_term=

Maar ik heb net de laatste gekocht helaas, hij was daarna uitverkocht :sleepy:

1 like