Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Uniqlo Heattech-meuk voor onder mijn kleding als het kouder wordt

5 likes

Mooi, waar is deze van?

1 like

Costes!

2 likes

Ik wil al jaren Paula’s Choice proberen en ik bestel nu eindelijk iets :upside_down_face:

9 likes

Prachtig :heart_eyes: Van welk merk is hij?

Edit: zie net dat je al op iemand anders geantwoord had

1 like

Ring met geboortesteen

20 likes

Voor het eerst een gietijzeren pan gekocht. Ben er vet blij mee want hij is heel mooi en kan ook in de oven! Hoop dat deze lang meegaat!

19 likes

Ooh heel mooi! Waar heb je die vandaan?

Vedder & Vedder :slight_smile:

Nog een aankoop: een doos pennen voor mijn vriend die een beetje bijgelovig is en denkt dat hij alleen goed werk kan leveren als hij met deze pennen schrijft :thumbsup: Ze waren op dus krijgt hij ze volgende week van Sinterklaas.

25 likes

10 likes

:grimacing:
Bij LookFantastic. Beide 30% korting met code LFNLXBF

9 likes

Mango:

ASOS:

Zalando:

Little Wonderland:

:money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:

14 likes

RIB UIT MIJN LIJF (en dan heb ik nie over het hoesje want dat hebt ik gescoord met black friday korting)

17 likes

Ik hou ook van capes!!! Ik heb echt de perfecte wintercape van american apparel in het rood maar die is een beetje extra dus ik heb via vinted net een in camel erbij gekocht

Ik wil eigenlijk ook nog een navy kleur.

Wat doe jij met je tas? Rugzak is niet mogelijk maar heb je een crossbody erover? Of eronder? Of gewoon vasthouden?

5 likes

Geen idee. Denk dat ik een handtas mee zou nemen met korte hengsels?

Ooh ik ga even googlen naar die cape! Heb je nog aanraders voor winkels? Als ik google kom ik vaak bij van die rare webshops uit. (Voor carnaval etc)

Edit: heb deze van de week trouwens ook gekocht. Geen idee hoe en waar, maar was gelukkig niet duur.

3 likes

Ik ben echt heel blij met mijn Black Friday aankopen! :heart_eyes: Het is trouwens de Pillow Talk eyeliner van CT. En het mini Zendo palette van Natasha Denona. De parfums heb ik met korting gekocht op Parfuma.

afbeelding afbeelding

14 likes

Ja! Lekker hoor, hoefde ik vandaag mn wekker niet te zetten :ok_hand:

1 like

Met 30 procent korting.
Dat palletje heb ik ook voor een vriendin gekocht.

13 likes

Na tips in dit forum! Niet echt een dikke BF sale maar toch
edit sorry Hacienda, per ongeluk als reactie op jouw post geklikt

10 likes

Moooooi! Waar is die tweede broek van?