Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Bij die van TO reageer ik op de zink die erbij zit, dus deze maar eens proberen.

4 likes

wahlcolor

Via Amazon app kreeg je bij eerste keer in de app bestellen 10 euro kortingscode vanaf 35 euro. Die toegepast en nog cadeaubonnen die ik had, van 30 euro. Dus 40 euro bespaard op een product van 51 euro.

pencil

En stukjes voor op de apple pencil. ook via amazon.

lekker saaie aankopen :sweat_smile: :joy:

6 likes

Die tondeuse heb ik ook! Echt een top ding. Toen de kapper dicht was tijdens de eerste golf had ik mezelf daarmee een gemillimeterd kapsel gegeven en nu houdt m’n vriend m’n nek elke week even bij haha.

1 like

WOeeee ik dacht al dat ik hem hier een keer voorbij zag komen maar wist niet meer wie/waar! De reviews op coolblue waren ook positief. Had de kapster vanochtend gebeld maar die zat vol. dus ik dacht; ja eh daaaaaaaaag doe het zelf wel, kon ik in de eerste golf ook.
Ben blij met je reactie, dan weet ik dat ik echt iets goeds te pakken heb. mijn vriend werd gek van de huidige op mijn haar.

Vloerkleed;

Bloempot;

Kandelaar 2x;

En een wc-borstel met houder in dezelfde print;

Via Vinted;

20 likes

Haha, ja dat was ik! Ik had advies gevraagd aan m’n kapper en ze zei dat ik het beste eentje van Wahl kon kopen. Dus dat heb ik gedaan en geen seconde spijt van gehad. Ik heb heel dik en veel haar en hij gaat er zonder moeite doorheen. Andere tondeuses trokken soms wel een beetje. Heb je nu ook gemillimeterd haar?

1 like

Oee echt chill! ik heb dus dun haar maar veel haar.
Heb geen mm haar, maar pixie cut. dus zij kanten korter dan bovenop. maar de zijkanten beginnen dus enorm te irriteren en net over het oor. dus kriebel kriebel, halve mat :")
wilde weer een poging doen om het misschien uit te laten groeien… maar daar heb ik dus het geduld niet voor.

1 like

Vanochtend bij ibood voor 85 euro ipv 140

8 likes

Hahaha dit is zo herkenbaar. Ik heb ook bovenop wat langer en de zijkanten kort. Ik heb meerdere keren geprobeerd het uit te laten groeien, maar dat is niks voor mij. Doe mij maar gewoon kort haar :relieved: Veel plezier met je aankoop!

1 like

haha ja lekker makkelijk in onderhoud ook! Als ik het lang heb dan knoop ik het toch alleen maar vast omdat het in de weg zit… en thanks! gaat vast lukken. en anders lees je het drama wel in WJEKW topic :")

Ik vind het helemaal niet makkelijk in onderhoud. Ik ga elke 4 weken naar de kapper :frowning: En dan nog iedere dag stylen. Met lang haar had ik er minder werk van hoor :stuck_out_tongue: Maar nu stop ik hoor. Anders vervuil ik het topic haha.

1 like

Nog een goede ervaring hier met de tondeuse :raising_hand_woman:
Man gebruikt hem ook voor z’n baard trouwens.

1 like

Unisa laarsjes, -25%

Bobbi Brown mascara -40%

Flared jeans Mango -30%

De eerste paar black friday aankopen

10 likes

Nog nooit gespeeld, maar alle reviews (hier en verder online) zijn zo positief. Morgen spelen :smile: Nu €28 bij Bol.

24 likes

heel leuk spel!

1 like

Bij de Bijenkorf
Tip als je bij ING zit: met je ing punten kan je een cadeaukaart van de bijenkorf kopen van 42 euro ter waarde van 50 euro, dus daarmee kan je geld besparen

16 likes

Acne sjaal met 30% korting

35 likes

Trui van Another Label

9 likes

Een nieuw bed via wehkamp Black Friday sale

36 likes

Via Zalando voor 125 euro :slight_smile:

22 likes