Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Oeh goede tip (ga het of course wel eerst met zelfgemaakte pizza deeg proberen en daarna pas jou tip want het is natuurlijk wel een pizza ding haha). Ben benieuwd!

Blouse van Mango

Bobbi Brown Shimmer Brick in Bronze

15 likes

Mooie kleur die blouse!

2 likes

Twee kaarsjes en een nieuwe voorruit in de auto, want ik had een flinke barst :grimacing:

12 likes

Ik zit hier ook op te aassen en hoop dat hij nog met black friday ergens in de korting komt. Waar heb jij hem gekocht?

Ik heb deze gekocht maar gisteren was hij w 58 euro:

1 like

Ah ja ik gebruik altijd kant en klaar deeg haha, maar met zelfgemaakte zal het vast prima gaan!

1 like

Echt impulsief want zat op bol te browsen en zag deze opvouwbare hometrainer en ineens 5 min later had ik hem gekocht. Vooral omdat we superklein wonen wel handig, en wil meer bewegen als ik toch de hele dag netflix op mn vrije dagen.

Gitaartje voor kind

12 likes

Waar en voor welke prijs heb je dat flitsding gekocht? Ik ben ook op zoek naar de beste deal :raised_hands:t2:

1 like

Mocht je het ooit een keer helemaal barbaars willen eten kan ik ook doorgesneden shoarma broodjes aanbevelen. Zijn lekker snel klaar. :yum: .

2 likes

Alles van Vinted, niet mijn foto’s:

Top, €7:

Top, €6:

Top, €8:

Rokje, €7,50 (officiele productfoto was mooier dan die van de verkoper haha):

En als klapper deze jas voor €10 (!), erg in mijn nopjes met deze deal haha

24 likes

Op bol voor 389 euro

1 like

Woah thriving, hoe heb je 420eu korting gekregen? Of tweedehands gekocht?

Tweedehands! Alles is van Vinted en iemand bood deze jas aan voor €10. Ik weet ook niet waarom maar I ain’t complaining haha

1 like

Misschien als grap, gezien het getal 420. Heheheh.

Oh ja haha sorry, typo. Bedoelde 320 natuurlijk

Heel toevallig maar ik heb ditzelfde model in het zwart ook voor 10 euro in de kringloop gevonden haha, vind het echt een mega fijne jas en draag 'm bijna elke dag.

1 like

deze onesie en ik ga hem nooit meer uit doen. hij is nu 38 euro en zooo comfortabel!

17 likes

Leuke hoodie! Nu alleen nog maar in XS :face_with_monocle:

Hoepel om mijn beste Beyoncé-imitatie te oefenen

18 likes