Heb je bij shein niet dat je die extra belasting moet betalen als je iets boven €25 hebt besteld?
Zou best kunnen dat weet ik niet. Ik heb toen maar 2 items besteld en ik denk dat ik daar dan net onder zat .
Ja deze zijn fantastisch. Vind sowieso die 90s recraft mooi. Ik hield nooit zo van 90s, maar die recraft shape heeft het echt zoveel beter gemaakt.
Mooie kleur die bikini, en wat heb jij prachtig haar
Een nieuwe planner, de ongedateerde zodat ik hem gelijk wanneer ik met mijn nieuwe baan start kan gaan gebruiken.
Bedankt voor het delen van die hoed! Ik heb hem vanmiddag ook gekocht. Ik heb heel dik en veel haar en zat zondag echt op het randje van een zonnesteek. Zelfs nu m’n haar maar een centimeter lang is heb ik er nog last van
De kimono kostte in de winkel maar €15, via de webshop €35
Zo jammer, had nog wat items die ik daar wilde hebben. Voortaan maar wat beter dit topic in de gaten houden.
Haha nou over hoe doorschijnend het vestje is heeft Monica iig ook niet gelogen
(de jurk die hier een top/tuniek lijkt maar bij mij gewoon als jurk valt.)
Sommige dingen vind ik bij de modellen van ZARA soms heel raar/zakkerig staan, maar alles staat in het echt superleuk! De zebraprint en zwarte jurk draag ik overigens met een riempje, anders wordt dat zak-effect dus zo erg haha.
Wat is die derde mooi zeg!
Een paar nachtjes in een hotel in Valkenburg. Zin in! Nu leuke uitjes en eetplekken zoeken
Een vriendin zei: ‘leuke steen heb je gekocht’. Maar het is een kussen om op de grond te zitten. Ik mediteer niet, maar zit wel graag op de grond.
Ik heb die mint recraft en wil eigenlijk ook wel de volt (en de roze ) maar ik zag de volt laatst voor 55 euro (die waren steeds ‘beschikbaar’, maar als ik wilde afrekenen lukte het niet) dus vind ze nu overal te duur deze die jij hebt zou ik ook wel willen voor minder dan 100.
Als er infrared komen koop ik ze meteen. Die heb ik nog helemaal niet, maar is wel een echte must have. Ik verwacht ze ook nog wel dit jaar.
Daar ben ik ook geweest! Is een mooi hotel😊
Goed om te horen! Ik vond het er op de foto’s al veelbelovend uitzien. Heb je tijdens je verblijf nog leuke plekjes ontdekt?
Was op de site van el corte ingles, maar dus binnen no time uitverkocht. Nu staan ze er weer voor 140 op dan hoef ik ze niet, haha
Tip: ga tapas eten bij La Casa! Zo lekker
Welk hotel is dat?: