Ik krijg daar een soort van Titanic - corset - touwtjes te strak aantrekken gevoel bij
Wilde niks meer kopennn, so oops I guess? Wilde 'm wel al maanden en het was nu in de sale en laatste maat
Super mooi!
Ik dacht al dat ik het herkende! M’n ex droeg ook zo eentje. Deze zitten wel fijn (voor hoever zoiets lekker zit) vond hij.
Bank en hocker - Wehkamp
Prullenbak - Brabantia
Vloerkleed - Kwantum
Bloempotten ook in donker bruin - Kwantum
Bloempot - Kwantum
Zo nu alleen nog maar de rest van de inrichting
Je gaat zo blij zijn met die bank!
Heb zelf de groene variant
Aaah goed om te horen! De reviews waren nogal wisselend, vooral ook over inzakken. Heb hem vandaag binnengekregen en op het eerste gezicht lijkt hij in ieder geval hemels
Ah deze reactie doet me goed haha, dankjewel! Echt comfortabel wordt het nooit denk ik, maar ik begin maar met deze, als het me helpt ga ik er wel wat aanschaffen die wat meer ‘high end’ zijn
Misschien een super domme vraag, maar wanneer/waarvoor draag je dit?
ik kan niet wachten tot we een huis gekocht hebben gewoon al om eindelijk die vuilbak te kunnen kopen!
Ja dit dacht ik ook totdat mijn partner dus deze prullebak te duur vond. heb nog 2 weken om hem te overtuigen of er moet een zieke sale plaatsvinden. Maar vind ze zo mooiiiii
Hmm hier moet ik nog iets op vinden want dat zal hier vast ook wel het geval zijn
Niet de prijs vertellen
Ik heb hem gewoon gekocht en af en toe moet ik even luisteren naar hoe idioot hij het vindt dat een prullenbak zoveel geld kost (maar hij vindt hem wel mooi). Voet bij stuk houden!
Je moet er als volwassene niet op gaan springen dat trekt hij niet denk ik
De prullenbak heb ik trouwens ook! Vriendin vroeg waarom ik mijn vuilnis in een kastje deed.
Hoeveel vakken heb(ben) je/jullie? @anon25085977 @Lovbog
Ik wil ook die prullenbak voor in het nieuwe huis.
Omdat ik het niet altijd fijn vind om een ‘vrouwelijk’ lichaam te hebben. Zo’n binder zit misschien niet zo lekker, maar het helpt wel om mijn buitenkant beter te laten passen bij hoe ik me vaak voel, en dat is voor mij ook wat waard
Haha ik heb die prullenbak ook en het is wel een beetje debiel om 150 euro aan een prullenbak uit te geven, maarrrrr omdat ie dus zo duur was poetsen we 'm elke keer netjes bij het verwisselen van een vuilzak. Dat hadden we anders denk ik niet zo strikt gedaan.
Bij ons staat hij ook echt in het zicht (zo naast de keuken) en nu lijkt het gewoon een gezellig kastje ipv een prullenbak, dus al met al vind ik 'm wel z’n geld waard.
Ik vertik het alleen om hun eigen vuilniszakken erin te doen, die vind ik veel te duur haha. Als iemand daar nog een tip voor heeft? Wij hebben hem als 1 groot compartiment, ik las wel dat als je 'm in 2 of 3 compartimenten hebt opgedeeld dat de action er geschikte zakken voor heeft.
Is die goed luchtdicht of hebben fruitvliegjes nog steeds de kans?
Ik wordt hier gek van die beesten.