Show je laatste aankopen #5

Zo ik ben even lekker geinfluenced door het forum.

Van C&A, weet niet meer wie hem postte maar zag hem hier ergens voorbijkomen :blush:

image

Geïnfluenced door @Jeg als ik me goed herinner, echt zin om hierop te slapen.

image

Luchtkoeler van bol.com want mijn slaapkamer is een sauna.

Weekday sale :+1:

11 likes

10 likes

Jaaa ze hadden ze eindelijk weer! Ik vond 1 mok zo stom staan en je hoort toch allebei de zussen te hebben.

15 likes

Als ik ooit iemand met die schoenen zie, ga ik sowieso denken dat diegene van het forum is.

2 likes

En @Jeg, ik ben echt benieuwd how jullie de kussens vinden. Ik overweeg er ook 2 te kopen. De verkoopster zei dat ze in het begin erg moest wennen aan de stevigheid en de dikte. Haar schoonzus heeft het kussen zelfs open gemaakt en vulling verwijderd.

1 like

1362811

Mijn nek en ik kijken hier nu al naar uit.

15 likes

Haha shit daar gaat mijn anonimiteit

hahaha ik las dit als dat je ze zocht en niet kon vinden
ik wou typen van die verkopen ze vaak op beurzen!! heb ze op libelle zomerweek en de beauty trade special gezien!!

Heb je 'm al geprobeerd? Ben benieuwd of het wat kan betekenen voor mijn gespannen/versteende nek.

Ik heb dit laatst geprobeerd en op het moment was het heerlijk, maar de dagen erna had ik echt intense spierpijn in mn nek en schouders

Oh shit da’s stom :sweat_smile:

Nieuwe boxspring, in deze kleur ook. En nu wil ik ook nieuwe nachtkastjes en een muur verven. :money_with_wings:

27 likes

Ja ik weet ook niet hoe dat kan. Ik zit wel echt helemaal vast bij mn schouders hoor, misschien als je minder vast zit is het minder erg

1 like

M’n moeder heeft er zo eentje! Ik vond het op het moment zelf wel prettig, maar daarna merkte ik er niks van (maar had ook geen spierpijn ervan). Vind een echte massage beter;p

2 likes

Kan hoor! Ik heb langdurige nek- en schouderklachten en de dagen na mijn bezoek aan de massage therapeut is het ook altijd nét even wat erger. Worden een hoop afvalstoffen aangepakt als je knelpunten masseert, volgende keer veel water drinken nadat je zoiets hebt gedaan!

1 like

Nee! Nog niet binnen, hoop morgen🥰

1 like

Ja dit denk ik ook! Ik zit ook muurvast maar hoop zo toch enige verlichting te krijgen.

Mijn ouders hebben ook zoiets, kan soms echt wel effe helpen hoor!

1 like

Waar is deze van?

https://www.coolblue.nl/product/440590/beurer-mg145.html

1 like