Show je laatste aankopen #4

8 likes

wow ik word echt gelukkig van deze deal

1 like

De wake up lamp? Ja echt goedkoopste deal ooit :star_struck:

Welke versie is dit?
En @CrokyBolognese hoe ben jij bij dit type uitgekomen? Ik wil ook een wake-up light kopen, maar loop een beetje vast met die verschillende soorten en functionaliteiten :thinking:

Versie nr staat bovenin de foto

Ik heb al járen een philips wake up light, maar door roekeloze dochter doet de kabel nu wat raar en soms moet je de knoppen wat harder indrukken… niet echt per se reden voor een nieuwe want prijzig… maar toen kwam ik deze actie tegen op pepper. Besloten hem maar te halen want hij is indd in alle andere winkels en webshops gewoon minstens 185 ofzo. En nu met verzending iets van 97. Hij is instelbaar met een app en heeft kleurtonen en bedienbaar met touch. Dat soort dingen vind ik wel geinig. Ik geef niet veel om andere foefjes als er maar vogel geluiden of andere rustgevende geluiden opzitten om mee wakker te worden. De goedkopere hebben vaak maar 1 of 2 geluiden. Dus sorry heb me niet echt verdiept in alle soorten. :slight_smile:

• (de actieprijs is echt alleen op franse amazon)
1 like

Ja ik ben in H1 bezig, ik vind het wel prima te doen maar toch jammer dat ze er niet een iets vlottere tekst van hebben gemaakt. Maar goed, ik lees verder. Zou eigenlijk ook best een goede kandidaat zijn voor een FF boekenclub!

1 like

Niet vlotter? Hoe bedoel je dat? Ik vind hem namelijk enorm vlot (snel) lezen qua schrijfstijl, inhoudelijk is het begin alleen een beetje traag, maar dat vind ik vaak met dit soort boeken, die hebben vaak een langdradige inleiding lijkt het wel.

Ik vind het zonde dat het een beetje schippert tussen een academische stijl en non-fictie, en ik vind ook dat er veel herhaling in zit. Verder vind ik de stijl tot nu toe gewoon niet zo heel aansprekend, maar dat is een kwestie van smaak. Het lijkt een beetje op een handelseditie van een academische studie (idd de lange inleiding, het dichttimmeren, het afbakenen), en dat vind ik wel begrijpelijk gezien haar werk maar ook jammer. Ik kan het allemaal prima volgen, maar ik vind eigenlijk dat juist dit soort boeken/informatie heel erg toegankelijk moet zijn en dat vind ik het in deze stijl niet echt. Maar misschien komt het nog wat los in latere hoofdstukken.

1 like

Het is deze:

https://www.coolblue.nl/product/223987/philips-wake-up-light-hf3510-01.html

We zijn uiteindelijk voor deze gegaan omdat het niet de goedkoopste versie is, maar ook zeker niet de duurste. Er zitten wat ons betreft genoeg functies op en hij heeft heel veel positieve recensies. Vannacht hebben we hem voor het eerst getest en het is goed bevallen!

1 like

1.5u heen en 1.5u terug gereisd vandaag en deze -voor Nederland- vrij zeldzame Yankees gekocht via een facebookgroep. Bunny Cake is voor mij en Midnight Oasis als verrassing voor mn vriend. Ik ga hem morgen geven en weet nu al dat ie echt gaat springen van blijdschap :innocent:

40 likes

Ah jammer! Haat hij ze echt allemaal? Er zijn zoveel verschillende soorten geuren! Wij beginnen echt door te slaan samen, zitten een paar keer per week allerlei sites en groepen af te struinen en hebben allebei wishlists gemaakt :sweat_smile: (deze stond bij hem bovenaan)

3 likes

Vest. Was nu nog maar 10,- :+1:t3:

11 likes

Deze broek van H&M van linnenmix, stond al even op mijn wishlist en nu in de sale aan de helft van de prijs besteld! Alvast voor de zomer als vervanging voor mijn veel te warme jeans.

3 likes

Heb je een linkje?

Naar de Belgische site, ja! https://www2.hm.com/nl_be/productpage.0733441001.html

1 like

Iets gevonden dat niet zo afschuwelijk is als de standaard krabpaal! Kan eindelijk dat lilleke pluschen ding de deur uit :smile:

29 likes

In de hoop dat het eindelijk een leuke luipaard flare is :sweat:

9 likes

Mooi deze! Als ik het plaatje Google kom ik alleen maar op buitenlandse sites, waar heb jij hem vandaan?

Is er een FF boekenclub?? :heart_eyes:

Amazon, ik woon ook in Duitsland. Sorry…