Hoop echt dat dit werkt
Heb de eerste aankoop voor mijn nieuwe huis gedaan:
Kan echt niet wachten, ben zo benieuwd hoe het gaat staan
Is dit zeg maar 1 lamp of krijg je maar 1 bolletje? Echt prachtig en ik wil het!
Dit is één lamp! Het is een van de Ilaria’s van Made. Je kunt ze in een heleboel kleurtjes krijgen, heel leuk
Deze wasparfum!! Heeeelemaal het einde. Wordt hier niet voor betaald, maar dit is echt het lekkerste ooit. M’n hele benedenverdieping ruikt ernaar tijdens het wassen, en dit blijft als enige ook goed hangen nadat ik de was in de droger heb gegooid
Wel prijzig, maar heel mooi! Even een nachtje over slapen haha. Ik vind lampen sowieso altijd best duur!
Ja begrijp ik helemaal haha. Ik heb heeeel lang getwijfeld en toen poef, was de lamp ineens niet meer op voorraad. Daarna kreeg ik spijt.
En net in de week dat ik een mailtje kreeg dat hij weer leverbaar was kreeg ik een financiële meevaller. Heb de knoop dus toch maar doorgehakt uiteindelijk
Hahah ja als je spijt krijgt weet je dat het een goede keuze is om hem te kopen! Zal vast mooi staan in je nieuwe woning!
Ja ik wil ook heel graag een review. Is denk ik nog fijner dan wasbaar maandverband
Hoe wat waar?!
Raar verzoek, maar inderdaad: review!!
Super mooie tas! Waar is hij van?
Zadig et Voltare!
De gratis foodprocessor bijna overal, maar met 10% extra bij Like2cook! Kortingscode staat bovenin.
Wat leuk! Doe je er ook lang mee?
Ja kan wel, ik ben alleen niet zuinig met wasmiddel haha. Volgens mij zo’n 70 wasjes ofzo zou je ermee moeten kunnen draaien
Heeft iemand hier DE tip voor een goed regenpak?