Show je laatste aankopen #4

Deze voor maar €10 bij de Reshare Store. M’n vriend past hem echt perfect! Zelfs de mouwen zijn lang genoeg (heeft ie altijd problemen mee).

12 likes

Deze geweldige boeklegger en boekensteun😀

43 likes

13 likes

Jurkje voor kerst, oud&nieuw, feestjes etc

13 likes

19 likes

Oooh zo leuk! Waar heb je die gekocht?

C&A

21 likes

Tof! Ook in mannenmaten?

:smiling_face_with_three_hearts:

Twee van deze

11 likes

Nee geloof dat het tot maat 42 ging

Kerstcadeautje voor mezelf. Vond deze altijd al mooi, maar te groot voor mijn kleine polsjes, maar hij is er nu in een maatje kleiner :partying_face::partying_face::partying_face:

13 likes

Mooi! Waar is ‘ie van?

Bij een klein interieur winkeltje. Het merk is Balvi, ze hebben nog veel meer leuke boekensteunen. Deze wil ik ook nog graag😊;

3 likes

Oh wat een heerlijke sloffen, ik zweer echt bij dit model! Je schiet ze zo aan en mijn voeten blijven eigenlijk zowel met als zonder sokken super warm. En dat komt van iemand met normaliter altijd koude voeten :biggrin:

Heb een soort traditie gestart een paar jaar geleden om elk jaar met mijn verjaardag naar een andere stad te gaan.Dus komend jaar (februari) zit ik lekker in Lissabon :star_struck::partying_face:

44 likes

44

Onnedi had mij geinfluenced

Gesponsord door de Spice Girls

7 likes

whoa die schoenen zijn echt geweldig!

Van SPM via Zalando. Had eerder een keer de lage variant besteld maar teruggestuurd en nu hadden ze ook hoge. :smiley:

1 like

Vakantie (met 5 sterren hotel :face_with_hand_over_mouth:) geboekt, in maart naar Madeira :heart_eyes:2660_1_44

28 likes

Cool, heb een mail alert aangezet want wil ze ook maar zijn alleen nog in maat 35. Niet dat ik er nu geld voor heb haha maar wie weet.

1 like