Show je laatste aankopen #2

Bij f.o.n q! https://www.fonq.nl/product/seletti-mouse-lampresin-standing/199580/

Het aapje staat nog op mijn verlanglijstje trouwens, maar die vind ik voor erbij echt even te prijzig.

2 likes

image

17 likes

Deze beide via Zalando want mijn platte schoenen zijn uit elkaar aan het vallen (waar ik van baal, ik wilde eigenlijk helemaal geen nieuwe schoenen dit jaar). Ga er wel maar één paar van houden.

Eindelijk mijn eigen luchtje weer. :heart: Alleen heel vervelend dat hij nergens meer in de winkel is, want ik had nog een cadeaubon die ik er eigenlijk aan uit had willen geven…

5 likes

Super mooi, waar zijn deze van? Ik heb iets soortgelijks maar die zijn aan vervanging toe.

Waar gekocht? :partying_face:

Dekbedovertrek van Essenza

23 likes

j

9 likes

Ik kreeg toevallig net een mailtje van ze met een ‘zendingsnummer’. Ik heb de 25e besteld!

De body was eindelijk weer op voorraad

25 likes

Ik heb vandaag het bovenste ook binnen gekregen, zag vanmiddag dat die prijzen flink gekelderd zijn. Heb Loavies al een appje gestuurd, maar ze reageren nog niet. Ik wil ook die korting. :joy: 40 of 10 euro, verschilt nogal.

Maar het is wel echt een mooie set!

Ik heb ze gelukkig met korting gekocht. Hopelijk verrekenen ze de prijs bij jou ook nog

Oeps laatste reactie ooit. Van Monki.

Mag ik vragen hoe de broek valt? :flushed: Heb ‘m in mijn mandje en zit eigenlijk tussen een M en een L in, maar er is alleen nog M.

Ik heb meestal M, soms S. Heb zelf een S besteld (in de hoop dat de lengte oké was, maar helaas) en daar pas ik wel gewoon in. Ik denk dat je wel een M kan bestellen! Er zit aan de zijkant nog een rits.

1 like

Zojuist deze besteld bij yosmo. Heb al de jade roller. Geweldiggg. Ik ga nu bij zara neuzen, op zoek naar een zwarte lekker zittende spijkerbroek, advice?

3 likes

Die broek is echt heel mooi

1 like

Ja zo stom is dat :slightly_frowning_face: Zara had ook een super leuke dit jaar maar bij het passen kwam er echt een wolk gliter vanaf, heel het pashokje + ik zaten onder :thumbsup: Als je ooit een body vindt met glitters die wel blijven zitten: laat het me weten!

1 like

j

Ik ben zo aan het genieten van alles wat ik koop voor mijn nieuwe casa.

59 likes
1 like

Ooh echt? Wat een teleurstelling