Show je laatste aankopen #2

8 likes

Heb nog een paar weights gescoord met Black Friday, voor maar $33,50 ipv $99,95 en ze stonden ook nog op mijn verlanglijstje, dus helemaal blij:

14 likes

Tickets geboekt naar Colombia!

37 likes

Ik hou zo erg van dit parfum. Goede aankoop!

Nog maar een black friday aankoop. Was er helemaal verliefd op toen ik ze bij iemand in het echt zag.

17 likes

Alles van de Sting

2 likes

Telefoonhoesje

4 likes

Black Friday Buit

Yep, ook gezwicht voor de hype. :grin:

8 likes

Leuk! Waar zijn ze van?

Agenda via Junique met chille indeling (moleskine-achtig). 25% Black Friday korting

8 likes

Ik heb deze nooit gebruikt, maar het slikken van biotine heeft mijn haar wel erg geholpen! Ik had een potje van holland en barrett (vroegere tuinen)

2 likes

Nubikk. Met Black Friday sale bij van Assem!

1 like

De trui! Hopelijk net zo knus als mijn gelijkaardige exemplaar van & Other Stories :thumbsup:
Deze is van H&M, € 21 in hun Cyber Monday sale

7 likes

Die heb ik ook! Met panters. Fijne agenda, maar heb toch weer een Moleskine besteld. Die van Junique kun je niet openleggen helaas, schrijft niet makkelijk. Ze zien er wel veeel leuker uit! :slight_smile:

1 like

Super zachte en warme chill legging.

Teddy trui voor bij de legging.

En nog wat kerstcadeautjes

7 likes

Omg waar zijn die sloffen en die legging en die teddy trui van? ik wil dit nu aan

1 like

Sloffen en legging zijn van de Hunkemöller (vandaag nog 25% korting op alles). De trui is van h&m maar bij Hunkemöller hebben ze ook super veel toffe teddyfleece truien zag ik.

1 like

https://images.asos-media.com/products/noisy-may-petite-teddy-bomber-met-rits/10838775-1-green

kan geen foto plaatsen

1 like

1041705561_quou

Pythonruggenwervels, nertsenkaken en mensentanden. Allemaal ethically sourced, van dieren die een natuurlijke dood zijn gestorven.
Normaal ver boven m’n budget maar de buitenlandse tattoo artist waar ik heen wou heeft geen plek meer tijdens z’n tijd in Nederland, dus ik mocht het van mezelf aan iets anders moois uitgeven :blush:

16 likes

Ik was de stad in gegaan om wat leuke kleren te kunnen scoren met alle aanbiedingen nu. Maar jemig wat was het druk. Ben niet verder gekomen dan dit :sob::joy: :

8 likes

image

7 likes