Show je laatste aankopen #2

Machi koro is echt een van mn lievelings spelletjes! Hoewel de basisset inderdaad op een gegeven moment wel voorspelbaar wordt, als je het met meer speelt heb je dit al wel minder omdat je makkelijker elkaar strategieën kan dwarsbomen dan.
De haven uitbreiding maakt het echt een compleet ander spel (in plaats van dat alle kaartjes die je kan kopen continu beschikbaar zijn is er dan maar een beperkt aanbod wat telkens wisselt, dus minder ruimte voor vaste strategieën).
Metropool uitbreiding ken ik niet.

3 likes

Heb je voor deze broek je gewone maat genomen?

28 is meestal te groot voor mij dus ik heb gegokt op W26L30. Duimen dat ie past! Heb nog geen broeken van Topshop dus kan er verder niets over zeggen.

1 like

Echt? Ik heb daar nog nooit problemen gehad eigenlijk. Betaal altijd via klarna en dat is altijd goed gegaan met retourneren. Nooit gedoe gehad

1 like

Ah dat verklaart al wel iets! In de winkel raadde ze ook aan om met een beperkter aantal kaartjes te spelen als je met 2 speelt, maar het kon ons toch niet genoeg boeien waardoor het spel nu links blijft liggen. Dank voor de tips van de uitbreidingen!

1 like

1 like

Vliegticket geboekt :heart_eyes:

27 likes

Iemand die mij wat meer kan vertellen over hoe de jamie flared broeken vallen van Topshop? :blush: Kan ik mijn eigen maat nemen?

Omg kreeften! Waar is ie van?

Noisy may jurk voor mn date

Tshirt van Bodil Jane

7 likes

Weet jij of de DM nog Black Friday aanbiedingen heeft? Kon op de site niks vinden.

Ik schommel altijd tussen 27-29 en heb hiervan de 28 en die zit precies goed! En ik ben 1.67 en lengtemaat 32 is precies goed als ik kleine hakken draag.

1 like

& Other Stories met 20% korting :slight_smile:

4 likes

Levi’s voor 15€ :+1:t2::+1:t2::+1:t2: (Bij de kringloop)

11 likes

Bij thestorewoerden.nl

En deze bij Made:

11 likes

7 likes

Voor mijn vriend voor kerst (en stiekem een beetje voor mezelf):
afbeelding

En eindelijk de ear weights van m’n dromen :heart_eyes: bewust gewacht op korting en nu 40% eraf ivm Black Friday:
afbeelding

8 likes

Ligt bij jullie ook de monki site eruit? Ik kom niet bij m’n winkelmandje :disappointed:

Van Sascha via wehkamp. Zitten echt mega fijn😍

6 likes

Die weights zijn zooo tof :heart_eyes:
Hoe doe jij dat trouwens met messing? Draag je ze in sillicone tunnels of gewoon zo? Want dan verkleurt het toch best snel?