Show je kinderaankopen

Alleen dan de oude Harvey, niet de Harvey2. Met reiswieg en wat accessoires. Love Marktplaats!

4 likes

Ze hebben ook leuke antracietgrijze gebreide tuinbroekjes bij de Zara

1 like

Zo’n fijn ding! Wij hebben hem ook. Nog geen moment spijt van gehad!

1 like

Ah top, fijn om te lezen!! We hadden deze (de 2 dan) in de winkel geprobeerd en wilde hem ook echt graag hebben. Was nog best lastig om er een te vinden in een mooie kleur voor een leuke prijs.
Ben vooral erg te spreken over het compacte. We hebben een kleine auto en ook een klein huis waar hij in de woonkamer zal staan, dus daar wilde ik ook wel rekening mee houden.

Ben benieuwd! Wordt steeds echter met alle spulletjes :smiley:

1 like

Dat was voor ons ook 1 van de hoofdredenen, we hebben ook een kleine auto en hij past (zonder reiswieg of wandelwagen) prima in de kofferbak, echt ideaal.
En hij kwam goed uit de consumentenbond test, was nieuw ook nog een beetje betaalbaar. We hebben hem toen in de aanbieding gekocht volgens mij, omdat vrij snel daarna de 2 uit kwam.

1 like

Hoi allemaal, ik kom even inbreken hier met een vraag. Ik ben zwanger en ik wil mijn vriend voor z’n verjaardag als extraatje een paar baby Vans cadeau doen. We zijn beide Vans dragers dus de kleine straks ook haha. Maar nu twijfel ik over welke maat ik zal kopen. En wanneer een baby/kind überhaupt schoenen gaat dragen. Ik wil natuurlijk ook niet dat hij of zij er maar een paar weken in kan. Misschien dan de leeftijd van 1 jaar aanhouden? Ben benieuwd of iemand me kan helpen!

1 like

Voor E z’n eerste verjaardag :tada: Helaas was het zwart witte shirtje wat er bij hoorde uitverkocht. Die nog even ergens anders scoren

7 likes

Ik had deze voor mijn zoontje toen hij 1.5 was en toen had hij maat 22 :slight_smile:
Met 1 had ongeveer maat 20.

@Sarie Ik heb deze, mijn zoontje is nu 15 maanden en hij loopt. Niet de beste schoenen voor starters met lopen, maar andere passen hem niet met zijn maatje 18 haha. Q is dus niet zoveel jonger dan het zoontje van @Sambal, maar qua schoenmaat scheelt het wel heel erg veel… Wat maar weer wilt zeggen dat het gewoon een wilde gok blijft helaas haha.

1 like

Ja inderdaad! Had ik er ook wel bij kunnen zeggen haha.

@Sambal onze zoon is 2 en zit in maat 20/21, dus het is wat moeilijk te zeggen inderdaad.

Ik ben momenteel vooral blij dat hij nog niet zó stevig loopt dat we aan de regenlaarzen moeten, want die zijn helemaal onvindbaar in zulke kleine maatjes. Zul jij dan ook vast wel ‘last’ van gehad hebben @Bathwater

Maat 19 van de Hema en dan in het begin met door m’n schoonmoeder gebreide wollen sokken erin :joy:

1 like

L heeft ze vanaf hij 10.5 maand was in maat 20. Was toen nog beetje ruim, maar 19 te klein. En past ze nu met 13 maand nog, maar gaat niet lang meer zijn.
Denk dat het lastig in te schatten is, qua maat, maar zou ze niet te klein kopen. Die schoentjes zijn altijd leuk, dan kan hij ze gewoon wat later aan als hij kleinere voetjes heeft.

Ah top, ik houd gewoon dan 20/21 aan, dan zal hij of zij wel ergens lopen haha. Het is ook meer om het idee. Vind schoenen voordat ze lopen zo’n onzin haha.

Maat 22 zou ik doen denk ik. Want in het begin zijn flexibele zolen sowieso beter !
Of je moet de baby variant doen de slofjes. Die kunnen ze meteen aan. Maar uit ervaring doe je die niet zo snel aan.

1 like

Oke, ga ik af op dit advies! Lekkere leek hier :smiley: dank!!

1 like

L loopt nu ook een tijdje, maar op die Vans kan hij inderdaad echt niet lopen.

Primark heeft hele mini regenlaarsjes. Moet wel even melden dat ik ze nu ‘‘kwijt’’ ben omdat mijn dochter ze het liefst elke dag droeg.

1 like

Do not go to MamaLoes sale, I REPEAT DO NOT GO TO MAMALOES

30 euries omg, ballenbak/tentje/playgym

2 likes