Show je kinderaankopen

Eerste aankopen voor onze jongen ( zo gek haha). Ik vind black friday eigenlijk echt een stom concept maar ben toch gezwicht…

13 likes

131850_1_1862_milan_1

Bij babyplus met 15%, op de Puckababy site zelf was hij, ondanks de 20% korting, duurder.

4 likes

Zijn dit echt aanraders? Ik lees er zo veel over!

Ik vind ze echt heel duur. Ik heb een gewone slaapzak van de zeeman en een inbaker slaapzak van baby&tiener, die was €16,95

1 like

Ja deze hebben wij ook! Racet ze altijd op haha

1 like

Hier kan hij nog nét niet bij de grond, dus hij hangt er een soort van scheef op en stept dan een beetje met 1 voetje.

Alleen sturen is nog ehm… een verbeterpuntje. #doeistucwerk #sorryplinten

Op de site van babyplus vind ik die 4 seizoenen niet terug… :woman_facepalming:

Huh ja wat stom, hebben ze hem er afgehaald denk ik!

@Zitzak ik heb er nog nooit eentje gehad maar las er veel goeds over, even voelen naar de stof als hij binnen is. Hadden vorig jaar eentje van de Hema maar daarin had ik steeds een zwetend kindje dus die amper gebruikt (ik was verder ook zijn slaapzak het grootste deel van de tijd haha)

Stom inderdaad. Dan koop ik hem toch via de originele site. Ik wacht denk ik nog tot vnvnd mss zie ik hem ergens nog goedkoper.

Die kortingen maken mij wel mega hebberig echt.

Wij hebben een stokke trip trap maar zonder extra voortafeltje.
Zou je dit aanraden of niet nodig?
Mij lijkt het wel handig vooral als hij steeds meer zelf gaat eten. En hij slaat ook heel graag met zijn bordje op onze mooie houten tafel dus mss ook wel als bescherming.

Als je denkt dat de tafel kapot gaat, dan zou ik een voor tafeltje doen.

1 like

Ik begin wel met een cheapass slaapzak. Kan ik altijd nog over naar een duurdere. Voor 2 kids is het helemaal een rib uit je lijf :money_with_wings:

1 like

23 34

Mango :heart:
(En nee, weet het geslacht nog niet, maar vind dat een jongentje dit ook prima aankan. Anders kan ie toch nog niet klagen voorlopig.)

14 likes

Oké nu ben ik echt klaar. :woman_shrugging:

12 likes

Hij groeit en groeit en groeit en groeit.

6 likes

Thanks! Ja, alles H&M. Ze deden daar nog aan Black Friday :grimacing:

1 like

Oke nu kan ze geboren worden :heart:

17 likes

Wij hebben gisteren ook de blauwe muisjes ingeslagen :grin:

2 likes

Toch maar geen sleepyhead gekocht, vond het toch echt te duur… :no_mouth:


4 likes

Ahhh meyco!!! Ik vind dat zó’n leuk merk, heb ook van alles ervan besteld. Heb een wiegdeken en die is heerlijk zacht, net als de kruikzakken haha

image

Dit wordt ‘m dan. Het nieuwe verjaardagskado.

14 likes