Show je kinderaankopen

Haha die enorme lamp erboven op de foto, goed idee van ze voor een klein kind lol.

Lijkt me fijn qua geborgenheid dit bedje! Ik heb zelf zo n peuterbed van Ikea maar die is minder geborgen.

1 like

Deze van mijn schoonmoeder gekregen, zo schattig
9 likes

Ohh leuk, ik wil 'm daar ook voor gebruiken als ons kindje maat 50 heeft bij de geboorte :blush:

11 likes

Die broekjes zijn leuk! Waar zijn die van?

Bij Mitoeti besteld!

2 likes

Thanks! Ga er even kijken :blush:

Superleuke stijl heb je!

Love ouders die naamstickers gebruiken op tassen/jassen

1 like

Nieuwe schoenen, alweer. Die vorige waren heeeul leuk, om te zien… voor het lopen veel te weinig support aan de zijkanten waardoor ze helemaal op de zijkant liep ook.
Nu dus maar ff van een goed merk met verstevigde zijkanten.

17 likes

Hele mooie kleuren! En je kunt wel zien wie je lievelingskind is hè :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

2 likes

578-168s 564924 515890s

Ik zie een thema haha… Toevallig vond ik drie rode kledingstukken van Next leuk.

3 likes

image
Heel licht roze Converse voor nu maar 16,49 bij Limango.

14 likes

Ik ontdek dit topic nu pas (denk ik, of ik was het vergeten). Zo leuk alle spulletjes, vooral Little Dutch!
En grappig om de baby-meisjeskleding van H&M te zien voorbij komen, ik zie veel kleertjes die hier ook in de kast hangt. :smile2:

Jaaaa die kniekousjes heb ik ook gekocht voor in de draagzak, zo lief!

Ik zat te denken, kunnen we hier ook een lijst beginnen? Maar in plaats van met de uitgerekende datums, alle favoriete webshops :smiley: dan kunnen alle nieuwe moeders gewoon jullie favorieten doorspitten.

Zonder urenlang door het instaprofiel van de Huismuts moeten te scrollen :sweat_smile:

4 likes

Winkels:
Kleertjes:
Zara
H&M
Mango
Next
Kiabi
Wibra
Zeeman

Leuk idee. Op de telefoon lijstjes posten doe ik echter altijd verkeerd dus je houdt mijn lijstje nog even tegoed (voor als ik achter de laptop zit). :smile2: