Show je kinderaankopen

Heb je ook op marktplaats gekeken? Daar heb ik een echte voor een goede prijs gescoord!

Had ik niet aan gedacht! Stom eigenlijk. Maar deze kost gelukkig maar 32 euro dus ook wel erg goedkoop. En hij heeft wel een echt gezicht zeg maar, de meeste namaak hadden een rare mond.

Super leuk toch! Goeie koop :slight_smile:

En anders, op naar marktplaats! Ik wil hem nu wel graag hebben :nerd_face:

1 like

Ohhh heb ik ook, is zo leuk!!

1 like

Denk je dat er genoeg ruimte is om dingen over 2 kindjes in op te schrijven?
Ik wil ook graag iets van een babyboek om dingen in vast te leggen, maar kan niets vinden over hoe de binnenkant er uit ziet.

Ik heb hem ook. Ik ben geen grote verhalenschrijver en ik hou eigenlijk altijd wel schrijfruimte over.

1 like

Hij zit al in mijn winkelmandje, dankjewel!

1 like

Ben jij mijn collega? Die heeft er pas een opgehaald ook via marktplaats :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hmm lastig, denk wel dat t moet kunnen! Staan ook dingen in als: wat kostte een pak melk en welke liedjes werden veel gedraaid. Heb ff wat foto’s gemaakt.

4 likes

Ah lief, dankjewel! Moet wel lukken denk ik inderdaad!

Uv Shirtje. De enige goedkopere die ik mooi vond (geel gestreept van h&m) was uitverkocht, dus dan maar laten influencen :see_no_evil:

6 likes

Mooi! Waar is deze van?

Beach&bandits

De octopus via Ali!

Waar die op zit is voor mij uiteraard :roll_eyes:

14 likes

Tof! Heb je een linkje?

Hoezo, wil je geen fitgirl op de wereld zetten? Gelijk shakie geven! :grin::muscle:t3:

(Looove de octopus trouwens)

5 likes

Haha jawel, maar nog even geen shakies voor d’r hoor!

@inezweski yes!

€ 4,35 | 1 pc 18/40/60/80 cm Konijn haar grote octopus pop octopus Knuffels baby zachte tentakels

4 likes

Ze moet nog geboren worden (anytime now), maar kon deze vintage pareltjes niet laten liggen.
Alvast op de groei zeggen we dan maar haha.


14 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like