Nieuw tweedehandswinkeltje gevonden in de stad!
Ik eigenlijk pas toen ik de geslachten wist, met een week of 16. Ben persoonlijk niet zo van de neutrale kleding en inderdaad tot die tijd ook nog wel spannend of het allemaal goed bleef gaan
Jaa. Heb er dan gelijk al geen meer in omdat ik me zo opgelicht voel. Kan me gewoon niet voorstellen dat mensen nu hun mandje volgooien om het voor de volle prijs af te rekenen als het vanavond in de uitverkoop is?
Zoek je iets specifieks van Mingo? Wonderforkids heeft 30% op de zomercollectie.
Hahha heb me laatst bescheurd om 2 tshirtjes en broekjes van Zara, beide 68 de een viel als een 56 de ander wel als 68 (denk ik)
Maar ik ga mooi voor mezelf sale shoppen vanavond! Tsssss
Neutraal geslachten weten we over een maandje!
Verkopen ze Mingo 25% korting.
Damn had net eergisteren wat besteld bij Zara, maar ik ga het ophalen in de winkel. Kan ik meteen rondkijken
EN NOG EEN ITEM
Blijf van m’n pakje af
Mijn hele winkelmand is weer leeg???
Mijne ook, verdorie!
Nou, laat maar zitten dan.
De mijne ook… Maar heb nu in eens wel heel veel dingen wel in de maat die ik wil. Dus verdubbeling van de inhoud
Mijne niet
Wat een stom iets bij Zara. Alles meteen uitverkocht en nog niet eens de korting haha. Dikke doei, ga wel een keer naar de winkel.
Volgens mij komt dat juist omdat iedereen het in zijn mandje gooit. Vaak gooit Zara de mandjes tijdens sale weer leeg (zoals @Oprah ook al zei) en zijn dingen dus gewoon weer beschikbaar. Zolang de voorraad strekt dan
Ik heb nu alles opgeslagen met dat bookmark icoontje. Zou dat werken
Ja dat werkt wel goed! Alleen rekening mee houden dat je die alleen via de app kan benaderen en niet via de gewone site. Dus niet opeens met je laptop willen bestellen of zo
Sinds @Beautician deze babygym maanden terug gekocht had en hier geplaatst heeft zit deze al in mijn hoofd.
Nu zijn we er net achter dat ik zwanger ben en is dit het cadeautje wat we onszelf doen
Wat een leuk ding!
Mandje van Zara is hier ook leeg. Laat maar dan.