Op Marktplaats is alles te krijgen en wie weet iemand uit je omgeving die uit de kleintjes is en de uitzet wegdoet?
Ik ben van mening dat tips mbt uitzetlijsten heel erg persoonlijk zijn. Ja; een badthermometer is absoluut niet nodig als je een thermosstaatkraan hebt. En nee, een buggy heb je het eerste jaar ook niet nodig als je een kinderwagen gebruikt. Een autostoel moet je hebben om je kindje mee te nemen vanuit het ziekenhuis, maar als je geen auto hebt zal je 'm daarna weinig gebruiken. Het is echt een kwestie van gebruiken, proberen en desnoods doorverkopen.
Kortom; aan veel tips heb je niet zoveel omdat het zo persoonlijk is. Ik had bijv echt niet zonder box gekund, bij alledrie mijn kinderen niet, terwijl ik hier veel lees dat mensen het een onding vonden. Maar ik heb het badje bijvoorbeeld maar drie keer gebruikt, terwijl mijn buurvrouw 'm gebruikte tot haar kindje een jaar was.
Vooral bedenken dat alles wat je ineens echt mist, zo te bestellen/te lenen/te halen of te huren valt. Dan komt het echt allemaal goed.