Show je kinderaankopen

Op Marktplaats is alles te krijgen en wie weet iemand uit je omgeving die uit de kleintjes is en de uitzet wegdoet?

Ik ben van mening dat tips mbt uitzetlijsten heel erg persoonlijk zijn. Ja; een badthermometer is absoluut niet nodig als je een thermosstaatkraan hebt. En nee, een buggy heb je het eerste jaar ook niet nodig als je een kinderwagen gebruikt. Een autostoel moet je hebben om je kindje mee te nemen vanuit het ziekenhuis, maar als je geen auto hebt zal je 'm daarna weinig gebruiken. Het is echt een kwestie van gebruiken, proberen en desnoods doorverkopen.

Kortom; aan veel tips heb je niet zoveel omdat het zo persoonlijk is. Ik had bijv echt niet zonder box gekund, bij alledrie mijn kinderen niet, terwijl ik hier veel lees dat mensen het een onding vonden. Maar ik heb het badje bijvoorbeeld maar drie keer gebruikt, terwijl mijn buurvrouw 'm gebruikte tot haar kindje een jaar was.

Vooral bedenken dat alles wat je ineens echt mist, zo te bestellen/te lenen/te halen of te huren valt. Dan komt het echt allemaal goed.

1 like

Ik heb goeie verhalen gehoord over nappys en kaatje katoen. Wat minder goede ervaring gehoord van de billenboetiek maar hun website ziet er ook goed uit (en die hebben consult in een winkel in Utrecht). De andere twee hebben mensen door heel Nederland.

Ik zal dit ook even in het nieuwe topic zetten :smiley:

Ja graag!

Ja lief he! 2,50 bij zeeman:flushed:

Ik heb een topic aangemaakt!

(Oke die laatste is voor mij, maar met haar letter)

9 likes

Ohhh waar heb je die ketting gekocht? Mooi en subtiel!

Bij my-jewellery. Google ook voor kortingscodes als je daar gaat bestellen! Ik had er een gevonden van 5 euro korting.

1 like

Dank je wel!

2 likes

Kleine tip: ik was net bij de Zeeman en daar was nog een restantje van de uitverkoop. Heb voor 1 euro een supercute roze jurkje gescoord en ze hadden ook leuke roze velours broekjes voor 2 euro

1 like


Want aanbieding <3

15 likes

Allemaal leuk!

Die bovenste drie heb ik ook gekocht! En nog 4 andere :see_no_evil:

1 like

image

7 likes

Super leuk vind ik ze en dan vooral de gele idd! Wij krijgen constant laarzen voor de kinderen, heel fijn maar ik heb nu nog 1 paar staan voor de volgende maat en hoop daarna nou eens mn bergstein laarzen te kunnen kopen!:wink:

1 like

Ik moet echt kappen met dingen kopen…
maar ik denk dat dit het geboortepakje wordt. Zoooo zacht en mooie stof. Oh ja en ik heb er meteen maar even de bijpassende hydrofielen doeken bij gekocht want ja dat is natuurlijk essentieel. :woman_shrugging:

15 likes

Prenatal heeft 20% korting op lakentjes enzo dus heb even wat ingeslagen. Oa deze 2 schatjes voor in de wandelwagen


3 likes

:heart:

Echt stevige tassen van mooie kwaliteit, print ziet er goed uit.

M. gebruikt het als gymtas en babyzus gebruikt het als “snelle” luiertas.

13 likes

Wat leuk! Waar heb je die gekocht?

1 like

Ik had de link er wel bij geplakt dacht ik :see_no_evil:

https://www.freakncotton.com

2 likes