Nou was zeer teleurgesteld over de tas. Zou het niet aanraden om te bestellen. Is gewoon een grote shopper van hydrofiel doek. Vind het dus echt veel te duur. Had een redelijk boos mailtje gestuurd en toen kreeg ik wel de kosten teruggestort en hoefde uiteindelijk de tas niet terug te sturen, dus wel goede service!
Ik was er al een beetje bang voor, wat rot Ze is ook zo intens bezig met openhartige insta mommy te worden, follow the moneyz. Met een man die allemaal pakken voor influencers maakt niet zo gek ook.
Oh wat jammer! Wel fijn dat je de kosten terug hebt gekregen en de tas mag houden.
Thanks dat je het even hebt laten weten, ga die tas dus niet meer bestellen
Ik heb eigenlijk geen idee wie er achter het bedrijf zit hoor, is dat influencer ofzo dan?
@FrauHelga omg wat een leuke commodes allemaal op de site!
Jammer dat mijn man er zelf een gaan (om)bouwen van wat nu een bureau isâŠ
Zij is demoedervannoos en haar man is de eigenaar van Lâatelier, waar oa Daddyhox en de man van Annic hun pakken halen
Toen ik de site zag kreeg ik ook even spijt van mijn 13 in een dozijn Hemnes.
Welke site is dit?
Mango
Wat toevallig! Ik heb hetzelfde besteld (min het speelpakje) en nog wat andere dingen.
Vandaag komt mijn Zara en Mango bestellling binnen! Zin in! Haha
Toevallig! Vandaag de bestelling binnen gekregen, blij mee
Samen met mân moeder geshopt. Aantal dingen had ik normaal wat te duur gevonden maar moeder betaalde mee, zo lief! Alles ligt ook nog bij mân ouders thuis. Ze vond het zĂł leuk en wilde het ook graag aan mân vader laten zien (alsof hij om babykleding geeft haha). Zo schattig
Ben dol op ons lodger slaapzakje voor in de zomer, heerlijk dun <3
Oh fijn om te horen!! Hij leek mij gezien de dikte en dat je hem van onder dichter kunt knopen ook heel handig ja. Maar fijn dat jij dat iig kunt bevestigen!
Zooo leuk!! Mini Rodiniiii
Ik dacht echt Huh voor de baby en dan zo een grote jurk? Maar het is dus een slaapzak
Leuke kleertjes verder!