Show je kinderaankopen #3

Even bij CarlijnQ een paar dingen in de sale gehaald. Twee longsleeves voor het najaar en een badpakje die ik echt heeeeel leuk vind voor volgend jaar (want ik krijg nu continu badpakjes als kraamcadeau dus A heeft serieus al 4 badpakken en 2 zwembroekjes in haar huidige maat…)




12 likes

Waar is dat bovenste speelgoedding van?:relaxed:

1 like

2 likes

Dankjewel!

1 like

De batmanpyjama’s moesten er per se bij van mijn vriend.

3 likes

Ehhh vanwege beschadigde doos was dit ‘nog maar’ 60 euro dussss kon niet anders

We zijn het nu in elkaar aan het zetten (zonder kind), kan ze er vandaag mee spelen en wij ook, en dan morgen gaat ie weer in de doos tot Sinterklaas :sweat_smile:

23 likes

Denk dat er binnenkort een klein jongetje voor de deur staat bij jullie ‘ik kom spelen!’ Wat geweldig dit :heart_eyes:

3 likes

Ik vind zwemkleding voor meisjes toch wel echt zoveel leuker dan voor jongetjes. Terwijl ik dat verder echt totaal niet heb.

Mijn zoontje heeft dit, heel groot succes hier.

1 like

Hier ook een groot succes. We hebben 2 grote bakken met dit en nog een trein en treinbaan. Papa is ook erg gelukkig

1 like

Ze kan er nog een tijd niets mee, maar ik zag zo’n schattig keukentje op marktplaats. Ik ga het groen verven denk ik, of iemand andere tips?

8 likes

Deze is superleuk! Wij hebben deze 2ehands voor een prikkie en wordt bijna iedere dag mee gespeeld.

1 like

@Cadeaupapier Bij welke winkel had jij al die leuke wollen kleren gekocht? Ik krijg dat jasje niet uit mijn hoofd :heart_eyes:

1 like

Mooi is ie he!! Ik heb het bij zoenvoorgust.nl besteld. Volgende dag werd het geleverd, dus nog snel ook!

1 like

Ja!! Ik dacht eerst dat de baby nog geen jas nodig heeft (wordt in november geboren) maar lijkt me toch wel handig en zag een jasje op de uitzetlijst van de kraamzorg staan dus hé er zit niks anders op. Dank!

1 like

De deurtjes open en dicht doen vinden ze vanaf heel jong al leuk. En hier wordt zelfs al vanaf 14 maanden in een pannetje geroerd. Dus eerder leuk dan ik ook dacht! Groen lijkt me prachtig, echt een heel leuk keukentje! :star_struck:

2 likes

Lijkt me zoooo leuk als ze er mee gaat spelen :heart_eyes:

4 likes

Het oude spoor kan ook met de nieuwe toch? Misschien kan ik nog wat extra’s op de kop tikken

Ja, volgens mij wel

1 like

Hahaha zo herkenbaar. Na K. haar verjaardsg heb ik toen ze in bed lag de houten treinbaan die ze kreeg helemaal in elkaar gezet + alle huisjes etc.

1 like