Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

En nu de kortingscode nog hè…
:crazy_face::joy:

Wachten word zo nog moeilijker hè haha. Dan wil je het NU aan doen ook :joy::see_no_evil:

1 like

Lindex heeft weer 20% korting. Dan weten jullie dat :wink:

1 like

.

En hij heeft 2 speeltjes in mijn kar gemikt bij Kruidvat. Beter verwend dan verwaarloosd

6 likes

Geinfluecend door het forum. Heb ook het geribde rode shirtje + legging maar die heeft ze al aan gehad.

4 likes

Omg waar is die broek van dan? :heart_eyes:

Kruidvat

1 like

Omg. Ik ga morgen kijken! Zijn dat die in de folder stonden van Bambino? Vind hem er op jouw foto 100x leuker uitzien dan in de folder.

1 like

Kruidvat idd! €6. Ga m zo bij d’r aan doen, hopen dat ie leuk staat

1 like

Staat te leuk toch!

16 likes

Even off topic… iemand een tip voor leuke vakantie binnen Nederland met peuter van 3? Buiten c.enter p.arcs om.

De Zandstuve schijnt leuk te zijn, aldus mijn collega. Ook voor peuters. Maar het is wel wat meer een camping idee

Eerste echte schoenen:


En omdat het dikke vette uitverkoop was bij die winkel (helft vd prijs en nog 20% extra) ook nog 2 paar op de groei meegenomen:

17 likes

Bezoekje aan prenatal

Samenvatting

En nog een oball met rammelding en speelgoed afstandsbediening

Twijfel of de rode legging wel zo leuk staat met dat geel :thinking:

7 likes

afbeelding

Aangezien er een stad verderop een hele grote Prenatal zit. :smiling_face_with_three_hearts: en zelfs twee jasjes gescoord.

15 likes

IK WIL DAT JEANS JASJE!!! :scream:
Zou perfect bij L dr mutsje passen.

In the real life is de beanie bijna neon roze!

15 likes

Here you are: het jasje

Dat gaat echt zo leuk staan :smiling_face_with_three_hearts:

Edit: heb 74 gekocht. Dan maar de baggy look deze winter.

1 like

Heeft je moeder ook een webshop :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Yes kan T matchen met S met de blauwe shoes me schoenen!

1 like

@Suvi
Ik wil ook graag een bestelling plaatsen :upside_down_face:

2 likes

Waarom ligt hier nergens een prEnatal in de buurt?! Wat een leuke kleding. En voor zara moet ik ook een reis maken. Die website is irritant.

Ik ben trouwens helemaal fan van de rompersvan Lindex. Passen onze baby perfect. Die van ribstof vooral.

1 like