Show je kerstpakket

Valt nu nog mee! Januari vooral inderdaad

1 like

Vandaag mijn pakket gekregen

Ben benieuwd wat er in zit.

1 like

Ik zou er dus echt gelijk in kijken :scream:

3 likes

Was een voedsel pakket:
Drop
Chocolade bonbons
Slagroom
Chocolademelk
Koekjes

2 likes

Hoeft niet per se! Bij mijn vorige werkgever kreeg ik per maand loon en daar bovenop in december nog een 13e maand.

Nee. Ik krijg eind december 2 maandsalarissen. 1 ‘gewoon’ en de andere is de dertiende maand. Die wordt ook hoger belast. Dat wordt in 1 x uitbetaald en staat gespecificeerd op mijn loonstrook.

Daarnaast krijgen wij in mei ook een gratificatie (bonus). En natuurlijk vakantiegeld.

2 likes

Een EJU is vaak een percentage van je jaarloon maar niet gelijk aan een 13e maand salaris. Dat kan ook 4% van je salaris zijn bijvoorbeeld. Er zijn ook bedrijven die echt een 13e maand aan salaris uitkeren. Dat wordt ook gewoon extra belast. Als je per 4 weken loon krijgt is dat niet zo, dan wordt dat regulier belast.

1 like

Ik kreeg vandaag een glazen pot met koekjes erin en daarbij een bon om iets met punten te bestellen. Heb gelijk maar besteld, hehe.


Gietijzeren grillpan, wilde er al 1 voor een lange tijd dus komt mooi uit.

2 likes

Zo blij mee!

8 likes

Nog nooit van gehoord in België. Ook mijn vriend, mijn ouders, mijn broer,… krijgen geen geschenkje. Wij werken duidelijk niet bij de juiste werkgever :grin:

Ik kreeg een mail met een code voor een cadeaubon van bol.com. Blij mee.

Niet alleen in België hoor hahaha. Ik ben ambtenaar en ik zeg het zelf ook heel vaak. Vooral om mijn man te pesten dat hij indirect mijn iPad betaald heeft ofzo haha

1 like

Ik krijg hem morgen , zal wel een foto posten

Misschien krijg je wel een peper en zout stel in de vorm van een Urn!

Ja… dat is mijn humor … sorry

Hahha dat zou ik echt geweldig vinden :joy::joy:

Wij hebben een drankenpakket (gluhwijn, bier en baileys) in combinatie met eten gekregen. Onder op het pakket lag een Google Nest mini, supergroot. Ik ben echt hartstikke tevreden - ze hebben zelfs een aan de stagiaire gegeven die net 1 maand in dienst is!

11 likes

Ik denk dat er in België (Twitter)rellen zouden uitbreken mocht een overheid avocadosnijders met haar logo erop uitdelen :grin:

Off topic: Kerstcadeautjetip voor ambtenaren: https://koaren.be/products/mok-belastinggeld?variant=22325696790628 (er zijn ook buttons!)

3 likes

Ik werk ook in BE en wij krijgen sowieso een eindejaarspremie ( is hier ook in de meeste sectoren verplicht) en daarnaast krijgen wij ook een kadootje van de werkgever zelf, is bij ons een fles champagne + mag je kiezen uit verschillende bonnen of wijnpakket.
Is wel goed geregeld :blush:

Ik heb 3 banen maar 0 kerstpakketten :thumbsdown:

hahaha, heerlijk :slight_smile: (ja, ik werk voor de overheid in België :wink: )

Dit hangt op m'n laptop

sorry voor de offtopic!

25 likes