Op het moment #bossiestro want te laat na het douchen gekamd… Dus dit gaat zo weer in een staart. Normaal heb ik wat meer slag/wannabee krul
Eigen haarkleur ook. Twijfel of ik het toch niet donkerbruin verf weer want het wordt nu wel heel licht door de zon
Heb een beetje een peper-en-zout kleur van mezelf, vanaf m’n 15e altijd regenboog kleuren gehad en nu eigenlijk voor het eerst een ‘natuurlijke’ kleur!
Dankje! Nee is ‘normale’ verf! Heb nog wel henna liggen om eens te proberen maar m’n eigen haar is een paar levels donkerder dus vind het wel fijn om iets te gebruiken wat zelf lift. Wel ‘professionele’ verf trouwens, geen pakje, want die zijn allemaal maar heel matig oranje
Wow ik schrok even omdat ik mijzelf dacht te zien! Ik heb dus echt precies dezelfde kleur en kapsel, plus jas en sjaal.
Maar mooi haar
Lekker duidelijk haha. Het is geverfd. Chocoladebruin met een beeetje rodige gloed. Al wel te lang geleden dus ga het binnenkort maar weer eens laten bijwerken.
En ik zit op de wc inderdaad.
Oh oeps ik had hem per ongeluk verwijderd want je zag bijna niks? Ben van mezelf donkerbruin en ik wil ook graag die kleur weer. Dit is dus een aantal tinten lichter.
Cool!! Niemand kan me dus herkennen op basis van die foto
Bovenkant eigen kleur, in de punten nog wat restjes balayage en alles daar tussenin nog verfresten/eigen kleur oid. Een grote puinhoop.
Met rosé gloed. Verf pakte in eerste instantie uit tot knalroze maar ben na een paar keer wassen nu blij met deze kleur.
Ow jezus, sorry voor de mega foto
Dit is mijn mengelmoes. Ik probeer het uit te laten groeien maar 1. Dat duurt lang en 2. In de zomer kleurt het toch weer lichter.