Show je haarkleur

Op het moment #bossiestro want te laat na het douchen gekamd… Dus dit gaat zo weer in een staart. Normaal heb ik wat meer slag/wannabee krul

8 likes

Ook m’n eigen haarkleur!

12 likes

Normaal zonder gipskruid natuurlijk, maar hier kun je de kleur wel goed zien.

33 likes

Eigen haarkleur ook. Twijfel of ik het toch niet donkerbruin verf weer want het wordt nu wel heel licht door de zon

12 likes

Het is alleen nog een beetje nat. Dus iets donkerder

8 likes

Heb een beetje een peper-en-zout kleur van mezelf, vanaf m’n 15e altijd regenboog kleuren gehad en nu eigenlijk voor het eerst een ‘natuurlijke’ kleur!

32 likes

Dankje! Nee is ‘normale’ verf! Heb nog wel henna liggen om eens te proberen maar m’n eigen haar is een paar levels donkerder dus vind het wel fijn om iets te gebruiken wat zelf lift. Wel ‘professionele’ verf trouwens, geen pakje, want die zijn allemaal maar heel matig oranje

1 like

Wow ik schrok even omdat ik mijzelf dacht te zien! Ik heb dus echt precies dezelfde kleur en kapsel, plus jas en sjaal.
Maar mooi haar :+1:

1 like

7 likes

Ooit verf ik het. :relieved:

17 likes

Lekker duidelijk haha. Het is geverfd. Chocoladebruin met een beeetje rodige gloed. Al wel te lang geleden dus ga het binnenkort maar weer eens laten bijwerken.
En ik zit op de wc inderdaad.

4 likes

Oh oeps ik had hem per ongeluk verwijderd want je zag bijna niks? Ben van mezelf donkerbruin en ik wil ook graag die kleur weer. Dit is dus een aantal tinten lichter.

5 likes

Cool!! Niemand kan me dus herkennen op basis van die foto :full_moon_with_face:

Ben van nature helaas niet zo rood, had ik wel mooi gevonden.

37 likes

Bovenkant eigen kleur, in de punten nog wat restjes balayage en alles daar tussenin nog verfresten/eigen kleur oid. Een grote puinhoop.

5 likes

Met rosé gloed. Verf pakte in eerste instantie uit tot knalroze :grin: maar ben na een paar keer wassen nu blij met deze kleur.

Ow jezus, sorry voor de mega foto

12 likes

7 likes

4 likes

Dit is mijn mengelmoes. Ik probeer het uit te laten groeien maar 1. Dat duurt lang en 2. In de zomer kleurt het toch weer lichter.

4 likes

Eigen haarkleur, wordt door de jaren heen helaas steeds minder rossig :upside_down_face:

11 likes