Je kunt ook met een krijtschrift op glas schrijven, als je net niet mooi vindt veeg je het er gewoon af en doe je het opnieuw
Ja krijtstift inderdaad!
Vol met de pas gedane boodschappen. De vriezer sla ik lekker over, want die puilt uit en moet nodig ontdooid worden Als het binnenkort minder warm is ga ik de voorraadkasten leeghalen en opnieuw inrichten, die worden ook te vol.
Ik weet niet waarom maar je zuivel-deur is goals
Veel beter! Een hele vuilniszak aan troep weg en alles heeft in mijn hoofd nu weer een logische plek
Mooi contrast met mijn foto boven.
Maar in normale omstandigheden ziet de mijne er ook zo uit.
De reden dat ze nu zo gevuld is omdat ik 2 weken niet naar de winkel kan gaan omdat ik herstel van een operatie. Ik had met goed voorbereid.
Gezin met 2 kinderen
Links van boven naar onder:
Chips - snoep
Wafels - koek - chocolade
Bakspul
Ontbijtspul
Noten
Drank stock en doos rijstkoeken
Rechts:
Wijn
Sterke drank
Pasta / zaden / linzen / rijst enzo
Ui / look / aardappels
Conserven
Voeding stock
Heeel erg fan van draaiplateau’s om overal aan te kunnen. En we hebben geluk dat we vlakbij een verpakkingsloze supermarkt wonen.
Oh wow ooit heb ik ook zo’n volwassen voorraadkast. Wat fijn.
Dankje, het was een proces: kijken wat we nu écht nodig hebben, alle plastic verpakkingen bannen, regelmatig zelf koekjes en bewaarwafels bakken om te voorraadpotten aan te vullen… nu vind ik het zo normaal dat als ik in een echte supermarkt ben echt shocked ben door hoeveel plastic er voor alles gebruikt wordt
Zullen we dit topic een nieuw leven geven?
Ik ga morgen foto’s maken.
Ik ook!
Ohh jongens over een paar maanden kom ik hier pronken hoor.
Ik heb net zo’n kast-in-kast besteld voor m’n voorraadtrapkast! Die komen ze inmeten en dan eind juni plaatsen (levering is eigenlijk 4 - 6 weken, maar m’n keuken wordt nog verbouwd tussendoor dus dat wil ik eerst af hebben).
Dit klinkt als een droom.
Normaal staat ie propvol hellofresh, dit is wat karig
En dit is een zootje aan snacks, koffie, suiker, bakspullen, broodbeleg, kruiden