Dacht ik ook!! Was echt in de war
Jij bent een slim persoon
Blijft het wel lekker lang goed. Sommig fruit haal ik er een dag van tevoren uit als ik dat wil eten.
Maar banaan in de koelkast vind ik vies, daar worden ze raar van.
Haha ik eet voornamelijk groenten en fruit dus dat gaat altijd wel snel op. En sowieso een vreetzak, dus wil altijd genoeg eten in huis!
Wat ga je maken met al die bietjes?
Woooo dit is mijn droom
Hahaha en anders importeer jij wel tulpenbollen met een of ander exotisch smaakje
Ik denk voornamelijk sapjes, en bietjes hummus. En bietjes uit de oven ook lekker . Wat een gek woord is bietjes eigenlijk, nu ik het zo vaak type haha
Haha ziet er helaas niet altijd zo uit! Maar word ook wel altijd heel vrolijk van alle kleur en leven in mijn koelkast als ik dit zo zie inderdaad!
Gister net boodschappen gedaan. Ik word altijd heel vrolijk van een gevulde koelkast.
En nee, we hebben geen kinderen vanwege de pakjes drinken. Maar we drinken allebei voornamelijk water en soms hebben we zin in wat anders dus dan hoef je niet een heel pak/fles aan te breken.
De melk wordt trouwens gebruikt voor het koken.
En het fruit ligt allemaal in de koelkast vanwege de fruitvliegjes en koud fruit is liefde.
Teringzooi in de trapkast, maar goed. Kan alles wel lekker vinden zo! En de potten op de plank zijn een beetje leeg
Danoontjes
@Unquestionable ik ben nu wel benieuwd wat er op dat briefje staat dat in je koelkast hangt haha
Oh haha. Dat ik de (moeder)melk niet moet vergeten mee te nemen naar de gastouder
Ik moet nog een slim systeem bedenken voor de keuken kastjes en eventueel een meubel in de keuken die dient als voorraad. Iemand tips?
Geïnspireerd door jullie ben ik vanochtend met mijn voorraadkast aan de slag gegaan.
Nu ga ik naar de supermarkt voor dat andere life goal: een gevulde koelkast
In de koelkastdeur staan nog wat blikjes tonic, flesje tomatensap, citroensap, jam van oma en amandelmelk