Series & Netflix #4

Bijna seizoen 2 van de Witcher afgekeken en ik heb al een aantal keer benoemd dat ik baal dat ik er niet aan gedacht heb om die boeken boxset voor die tijd te bestellen (wil ze al een tijd hebben) en dat ik dus graag die boeken zou willen lezen. Nu is die prijs door de komst van het nieuwe seizoen dus belachelijk omhoog gegaan. Was eerst rond de 50 euro, nu 103.

Nu zegt mijn vriend dat ie mij 50 euro overmaakt en dat ik ze gewoon nu moet bestellen. Ik wil wel, maar het gaat om het principeeee. Over een paar maanden als de hype weer over is zakt de prijs wel weer, maar ik wil ze NU. :joy:

Love dit seizoen wel echt weer.

EDIT: Levertijd Bol 3-5 weken. Nevermind, NU wordt hem dus sowieso al niet hahaha

1 like

Drama drama drama, maar heb er wel van genoten. Eigenlijk vind ik alle karakters echt mega irritant, behalve Danny en Theo :sweat_smile: en Regina valt ook mee.

1 like

Wat is het 3e seizoen een enorme verbetering op het moeizame 2e seizoen van Undercover!
Geniet echt van Nazmiye, vind haar echt geweldig.

2 likes

Alfie is ā€˜t enige leuke aan Emily In Paris

6 likes

Ik weet niet meer wie het hier plaatsten, maar waar kun je the sex life of college girls verder kijken?

1 like

Gisteravond Donā€™t Look Up gekeken. Dit was wel de meest vage film van 2021. :joy:

2 likes

Oohh ik vond hem juist echt ongelooflijk goed!

Emily moet echt the most unlikeable character ever zijn. Die hele episode ook in St Tropez met die champĆØre, ik heb echt second hand ebarrasment.

3 likes

Ik kijk nu Emily aflevering 4. Wat is Gabriel een vreemde tot nu toe. Hij komt ook zo bekend voor, maar weet niet waarvan. Maar het meest vreemde zijn de lelijke kleren van Emily. Totaal ongecoƶrdineerde gedoe.

1 like

Ja die slippers in afl 3? Why?
En die hele outfit daarvoor ook, wat een circus.

En dat Gabriel nog kan slapen snachts verbaast me.

1 like

Slippers?? wat dacht je van die handschoenen de hele tijd :woozy_face:
emilyyellowgloves-1

5 likes

Oh ja, alsof ze gaat golfen :joy: en die hoedjes die ze zelfs binnen draagt.

Edit: oh no ik had de verjaarsdagsjurk nog niet gezien. Mijn hemel.

2 likes

Of de lelijke hoeden. Was denk ik aflevering 3. Zwarte kleding maar had ze een kleurrijke hoed en jurk aan. Leek net een kerstboom.

4 likes

Ja zo irritant, en het ergert me mateloos dat alle mannen dan als een blok voor haar vallen

3 likes

Zij is toch de dochter van een heel bekend persoon in Hollywood? Denk dat ze daarom zo geprezen wordt.

Phil Collins :grin:

2 likes

Ja de dochter van Phil Collins toch

Maar ik bedoel meer in de serie, waar ook al die ā€˜knappeā€™ mannen voor haar vallen.

Niet lezen als je nog niet bij afl 5 bent maar nu ook die Alfie. Twee keer glimlachen en ze mag weer met hem mee naar huis hoor. Het is ook zo ongeloofwaardig gewoon

1 like

Maar echt. Al die klanten ook. Terwijl ze totaal niet sympathiek overkomt elke keer.

1 like

Ik vond hem wel wat weg hebben van Armie hammer, niet heel top dus.

Ik vond Donā€™t look up een geweldige satire. In bijna elke scĆØne wordt wel een vinger op een zere plek van de huidige maatschappij gelegd.

2 likes