Schilderen/tekenen/handletteren

Nee leuk juist!

Helemaal niet vervelend, ik vind het heel leuk om te zien!

Leuk :grin: ik denk dat ik m morgen wel afkrijg

17 likes

Je hebt mij ook aangestoken! :joy:

2 likes

Nice!!! Ben benieuwd hoe je het gaat vinden :relaxed:

Ik krijg vandaag mijn nieuwe aquarel schetsboek binnen en binnenkort heb ik vakantie dus dan kan ik weer veel bezig! Ik ben ook bezig met een online cursus portret schilderen in waterverf. Zou zo graag iets van mā€™n dochtertje maken :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

editĀ± lol hahhaa. Ik kom net thuis van mijn dochter naar de opvang brengen en is onze papiercontainer ligt een enorme doos. Ik dacht nou wat overdreven voor zoĀ“n schetsboek. Maar ik blijk echt een ā€œenormā€ A3 blok te hebben besteld. Nou ja dan heb ik er extra veel plezier van.

7 likes

Hahaha mij ook, @Hippe_kikker !

Ben al 2 dagen bezig, totaal 3 uur denk ik, en heb kleurtje 1 op 2/3e van het doek. Duurt lang :joy:

1 like

Als je ze precies door de midden knipt of snijdt dan maak je er een A4 van! Succes ben benieuwd naar het resultaat.

1 like

Wowww zo snel af. :scream: Ik ben met mijne al sinds februari 2020 bezig, zag ik aan mā€™n eerste update foto haha. Vanmiddag weer een stukje gedaan, laatste keer was maart dit jaar lol.

7 likes

Haha ja hij is inmiddels af :sob: ik kan me nogal goed langere tijd op dingen focussen, zeker met lekker een podcast op de achtergrond. Vond deze wel iets simpeler met minder detail, maar denk dat ze naast elkaar wel leuk hangen!

14 likes

Ja dat ga ik zeker doen! En wat ik ook leuk vind is om in tweeen of drieen te verdelen en dan dezelfde tekening met verschillende materialen of kleuren. Ik ben nu begonnen aan een ā€œportretjeā€ van mā€™n dochtertje. Voor een eerste keer ben ik vrij tevreden. Misschien post ik hem hier nog wel.

Mooi geworden @vitaminwater ! Bestel nog maar 1! :smiley:

3 likes

Haha :grin::grin: nee het is nu weer tijd voor mij om wat meer uur aan studie en lezen te besteden. Wellicht volgend jaar

2 likes

Ik ben ook geĆÆnspireerd en heb ook zoā€™n kleuren op nummer ding besteld, dacht lekker mindfull eens niet achter een computerscherm zitten.

Maar mijn god wat een priegelwerk zeg!

1 like

Ik heb via Domestika een watercolor cursus gekocht voor de basics en ben nu lekker aan het prutsen in mā€™n vakantie. Echt heel erg chill en leuk om te doen, merk ook al wel vooruitgang al stelt het nog niet zoveel voor.

3 likes