Rotterdammerts unite

Ik kan inprincipe doordeweeks en in het weekend. Met tijden ben ik ook best flexibel. Ik
Moet alleen als ik ‘s ochtends afspreek rond half 3 weg omdat ik dan mijn hond moet uitlaten. En ik kan anders altijd na de lunch afspreken als dat beter uitkomt voor anderen :blush:

2 likes

Ik had mijn eerste date met mijn vriend bij de Fenix Loods, vind ik ook een leuke locatie zo met uitzicht op de maas/ Hotel New York

3 likes

Als het op een door de weekse dag is en niet op een woensdag of vrijdag dan kan ik aansluiten. Ik moet alleen half 3 ongeveer ook weg maar dan om mijn kind uit school te halen.

Maar ben benieuwd of meer dames het leuk lijken en we dan met ze alle tot een dag en tijdstip komen. Lijkt me nogmaals leuk!

2 likes

Lijkt mij leuk ik kan wel alleen in het weekend en soms op vrijdag.

1 like

Ik vind het geen enkel probleem om 2 meetings te organiseren. 1 voor doordeweeks (en dan de maandag, dinsdag of donderdag in principe) en 1 voor t weekend.
Als meer mensen willen aansluiten kan het voor beide opties!
En als er mensen zijn die liever 1 op 1 willen afspreken met een shopsessie erbij, dan sta ik hier ook voor open! Ik ben namelijk bezig met mijn stijl ontdekken en als iemand t leuk vind om hier advies in te geven. Dan hou ik mij aanbevolen. :blush:
En als ik dit berichtje niet in het juiste topic nu heb gezet. Dan hoor ik het graag!

Zodra er meer reacties zijn, zal ik wat concretere ideeën opgooien :blush:

4 likes

Ik vind een meeting ook leuk, I’m in! :ok_woman:‍♀ Ik ben voornamelijk doordeweeks beschikbaar trouwens, dat splitsen in 2 meetings is echt top

1 like

Schiedam is ook nultien dus dat hoort wat mij betreft gewoon hier thuis. :ok_hand:Ik woon al 3 jaar in Schiedam en moet binnen anderhalf jaar verhuizen naar een andere woning ivm sloop. Als je een beetje goed oplet weet je gelijk mijn adres :joy:

In welke wijk ga je wonen? Ben je nieuw hier of woon je al langer in de regio?

Ik wil ook wel meeten! :raising_hand_woman:t3:‍♀ Al vind ik het ergens ook doodeng

1 like

Ik wil ook wel meeten! Hoop binnenkort naar Rotterdam te verhuizen dus komt mooi uit!

2 likes

Ik zou het ook leuk vinden om te meeten!

1 like

Oh dat vind ik een goed plan! Ik wilde zondag er goed voor gaan zitten (ook om data te bekijken). En zo heeft hoop ik iedereen het idee kunnen zien en erover na kunnen denken :blush:.

En als iemand liever niet in de groepsapp wil, dan hoeft dit niet perse. Ik denk alleen wel dat het handig is als in ieder geval 1 iemand van de groep diegene haar/zijn telefoonnummer heeft. Zodat er wel contact gelegd kan worden.

Ik ben ook wel in voor een meeting!

1 like

Ik heb ook wel interesse!

1 like

Ik wil ook wel meeten!
Maak jij een groepschat hier @Bella of kan ik iets doen?

Ik heb ook interesse!

Wat ontzettend leuk dat zoveel mensen al mee willen doen!

Ik zit even in een dilemma met de groepsapp/chat. Er komen inprincipe 2 meetings omdat niet iedereen doordeweeks of in t weekend kan. Is het dan handiger om gelijk 2 chats te starten of gewoon 1 zodat iedereen elkaar ook leert kennen? (En zo ja hoe start ik een groepschat🙈) Of weet jij @Sax hoe dat moet en zou jij er 1 willen starten?

Ik ben sinds kort geen officiële Rotterdammer meer maar woon nog steeds dichtbij dus misschien dat ik ook aanhaak, afhankelijk van de data die worden geprikt

2 likes

Ik werk in Rotterdam, hoop dat dat ook meetelt :smiley: Woon wel in de buurt dus het zou mij ook wel leuk lijken om te meeten!

1 like

Het is geen vereiste om in Rotterdam te wonen! Ik woon zelf in Capelle aan den Ijssel dus dan zou ik zelf niet eens mee mogen :see_no_evil:

Als in de groepschat de data besproken wordt, dan zal ik hem ook hier nog posten! Iedereen is welkom :grin:

Zou er gewoon 1 starten. Meest overzichtelijk.

2 likes