Rotterdammerts unite

Omg doet de pepper trail aan takeaway? Ik dacht om een of andere reden dat ze dicht waren?

Oh ik weet eerlijk gezegd niet of ze er NU nog aan doen. Maar vroeger (<1 jaar geleden) heb ik daar best vaak een take away afgehaald. Vooral die butter chicken :heart_eyes::heart_eyes:. Hoop eigenlijk wel dat ze de Corona crisis overleven.

1 like

Ja, precies mijn bestelling altijd! Ik weet niet wat ze met die kip deden, maar ik heb het nooit zo lekker gegeten. Ik ga even zoeken.

Ik kreeg toevallig net een mail van Louise Petit Restaurant, dat ze een Paas brunchbox hebben (maar ook nu al te bestellen). Mega uitgebreid volgens mij, kun je 't hele weekend mee vooruit

1 like

Ah ik heb nog nooit Afghaans op :sweat_smile: Ziet er wel goed uit!! Bedoel je kip kurma trouwens? Zie geen kip tikka staan.

Pepper Trail bezorgt volgens mij niet, dus zal sowieso eerst 91 Spices proberen binnenkort :grin:

Onder kebab gerechten de Kip Kebab. Haha. Echt malse stukjes kip is dat hmmmmm. Lekkere rijst en naan erbij. Succes met bestellen.

1 like

Ah thanks! De lobster rol is echt een aanrader daar!

Waar kan ik de beste carpaccio halen?
Nachtje in hotel in Rotterdam en zoeken nog iets lekkers om af te halen/bezorgen, denk zelf aan iets van burgers. Tips?

Ik heb het zo naar mijn zin gehad op de markt bij Noordplein. Wat een sfeertje zeg. Er was zelfs livemuziek en het voelde daardoor weer wat normaler. Ik heb in eeuwen geen livemuziek gehoord. En o ja, ik nam voor 30 euro aan eten mee naar huis. :drooling_face:

12 likes

Jaa, ik vind de sfeer daar zo heeerlijk. En alles is zo lekker.

4 likes

Ik ga morgen een nachtje in rotterdam slapen. We zijn er morgenmiddag rond een uur of 2 en we willen graag een uurtje of twee iets doen in de stad. Iemand een leuke plek om te wandelen of andere tips?

Oh ja, we zouden misschien oorgaatjes willen laten schieten/prikken. Weet iemand een plek waar we daar voor terecht kunnen?

1 like

Misschien kun je de app ‘Rotterdam routes’ downloaden? Is wel alleen voor iPhone geloof ik. En anders zijn sowieso de Oude Haven en Witte Withstraat altijd leuk om door heen te lopen.

En voor de gaatjes: ik vind Queen of Rings altijd heel fijn. Zitten ook in het centrum, op de Westblaak. Maar je moet wel een afspraak maken natuurlijk vooraf sinds corona dus misschien zitten ze wel al vol.

1 like

Ik zou beginnen te wandelen vanaf de markthal en dan de hele Hoogstraat af tot aan de nieuwe binnenweg. Ben je wel even zoet met de winkels en horeca.

1 like

Euromastpark en langs de Maas lopen! Watertaxi nemen naar Kop van Zuid/Katendrecht

2 likes

Mijn moeder is heel ontevreden met haar wenkbrauwen na een paar slechte ervaringen en resultaten met vorige behandelingen met microblading, tatoeëren, etc. Is echt een soort obsessie geworden voor haar dus nu wil ik haar graag een behandeling geven voor nieuwe wenkbrauwen waar ze wel tevreden mee kan zijn. Wat is de beste salon or wenkbrauwbar waar ze wenkbrauwen als het ware kunnen herstellen? Dus niet alleen maar bijwerken, maar ook echt herstellen van vorige behandelingen!

Toch wel stukje cultuur nu weg.

3 likes

Door dit op het forum te vragen heb ik ooit een geweldig restaurant in Den Haag ontdekt, dus ik probeer het gewoon nog eens nu we naar Rotterdam gaan. Wat zijn jullie échte aanraders qua diner? We slapen in het Mainport Hotel, dus liefst iets dat vanuit daar goed af te halen of bezorgen is.

We houden o.a. van Japans, poke bowls, Amerikaans (vet, overdadig eten haha), Mexicaans, tapas. Maar ook andere goede tips zijn uiteraard welkom :blush:

En dankzij @Bunnyslippers gaan we sowieso even een stop maken bij Lof Der Zoetheid. Want ik kwijl al bij die foto’s sinds ik je ooit ben gaan volgen.

2 likes

Ben je er vandaag? Want bij Lof der Zoetheid aan het Noordplein is op zaterdag de Rotterdamse Oogstmarkt. Must see / do / taste. :grin:

3 likes

Japang, Goat, Alfredo’s Taqueria, Ohana, Itami en Roffa streetfood bar. Allemaal redelijk in de buurt en anders bezorgen ze ook!

2 likes

Diego’s is ook vlakbij je hotel (wel de brug over), is een tijdje geleden dat ik er was maar de burgers waren wel top. Als je houdt van fout vet eten, hebben ze dus ook bijv burgers met donuts ipv buns of met kaasdip ed.

1 like