Alvast succes! Ik hou t ook voor bijna iedereen geheim. Maar ik rij ergens af in de 2e week vanaf nu… heb nog 3x les ertussen.
Vandaag had ik les en het ging niet zo heel goed. Na ‘t goed invoegen op de snelweg moest ik “de eerstvolgende mogelijkheid eraf”, dus ik ging alvast kijken naar rechts of ik 2 banen kon opschuiven naar rechts maar blijkbaar was er een rood kruis op de matrixborden bij de rechter rijbaan… daar had ik helemaal niet op gelet joh pffff. Daarna bij ‘t achteruit fileparkeren reed ik zonder te kijken naar achter dus bijna op die auto… Toen gingen we een oefenexamen rijden vanaf het cbr. De eerste helft ging best goed maar toen moest ik op de tomtom naar het cbr terug. Ik sorteerde verkeerd voor (ik moest naar links bij de stoplichten en ik stond op de baan rechtdoor) dus ik probeerde nog snel 2 banen op te schuiven naar links maar het lukte niet want op de 2e baan kwam er een auto aan. Toen moest ik van mn rijinstructeur gewwoon rechtdoor. Ik was geijk helemaal “van slag” van Shit ik heb t verkeerd gedaan, gezakt!! (Het is maar een oefenexamen, jeetje, maar zo druk maak ik me dan dus) en daarna was ik zo chagrijnig dat ik alleen maar fout na fout maakte en baalde daar zo van dat ik begon te huilen. Niet echt zo’n ugly cry maar de tranen begonnen te stromen en ik zei niks meer… ik sorteerde steeds verkeerd voor want snapte niet wat de tomtom wilde dat ik deed… reed bijna door rood, daarna kwam er ook nog iemand van rechts op mijn voorrangsweg die ik bijna aanreed. Het was wel zijn schuld maar ik zag hem niet en mn instructeur trapte vol op de rem. Ik was er helemaal klaar mee, ik ergerde me ook mateloos aan dat mens op de tomtom, als ze wat zei dacht ik Hou toch je bek joh stom wijf ik haat jou. Haha insane toch? Ik zat er zó doorheen.
Ik zat ook steeds te denken van HOE ga ik ooit een examen halen als ik dit al niet eens kan.
Naja. Balen. Maar ik maak het mezelf te moeilijk. Uiteindelijk als je verkeerd rijdt moet je gewoon doorrijden en dan maar een andere route, maar op dat moment wilde ik per se toch die route van de tomtom aanhouden ofzo. Hopelijk flik ik zoiets niet op mn examen. Want na 1 foutje ben ik dus al gelijk van slag.
Soms heb je van die lessen dan gaat t zo goed dat je denkt ohh dat examen haal ik vast wel. Maar soms…