Reviews en klantenservice drama/lolz

Ik vind het altijd heel aandoenlijk als iets oudere mensen mij bellen en dan zeggen dat ze mij herkennen en of ik nog weet waar we het 3 weken geleden over gehad hebben.

Sorry Henk, ik heb zo’n 100 contacten per dag 5 dagen in de week dus praat me ff bij haha❤

16 likes

41 likes

zoutige tibetaanse zandvos

10 likes

7 likes

Magister (en alle soortgelijke systemen) zijn ook wel echt kut.

12 likes

Jup. Niet dat mijn ouders vroeger als een gek 24/7 dat systeem zouden checken als al de vorige eeuw had bestaan, maar het kind van nu betaald de rekening van deze prestatiemaatschappij. Ik hoorde vandaag ook iets over middelbare scholieren die nu ook al steeds burn-outs hebben. Terwijl het eerder nog de ‘gewone’ werkenden waren en studenten.

2 likes

Oh wat erg :frowning: ja ik kwam nog weg met sommige cijfers niet delen, of dan haalde ik 1 toets een 5 en de andere een 7 en dan noemde ik gewoon alleen dat ik een 6 had die 2 x meetelde, of ik zei dat heel de klas de toets verprutst had.
Ik wil nu ook zeggen dat ik dat systeem niet zou gebruiken later maar ik ben echt bang dat ik dat niet eens kan beloven omdat ik zo graag zou willen dat m’n kind het goed zou doen.
Terwijl die vrijheid en dat vertrouwen in je kind veel belangrijker zijn (en ik soms liegen over cijfers best vind mogen, uiteindelijk moest ik het toch zelf oplossen)

6 likes

Ik heb het verschillende keren met mensen van eind 30 begin 40 gehad over privacy gehad
en zij vonden mij vaak naïef om te denken dat een applicatie om je kind te tracken/in de gaten te houden overbodig was, ook bij kinderen die prima functioneerde. Iets in de trant van “Wat als mijn dochter ook aanraking komt met een Michael P,” zei toen een vrouw tegen mij. Als je dan zegt dat Nederland, statistisch gezien, veel veiliger is geworden dan vroeger, dan willen ze dat niet geloven. De invloed van de media wordt dan toch wel nog meer voelbaar en blijkbaar zijn niet alleen jongeren er vatbaar voor die zich alles zouden aantrekken van (sociale) media.

En als je nu bepaalde mogelijkheden hebt om kleine risico’s verder uit te sluiten (slechte cijfers, kind is toevallig op de verkeerde plaats op het verkeerde moment) dan hebben ouders daar schijnbaar veel voor over. Dan helpt het ook niet dat die apps laagdrempelig zijn en ouders ook tegenwoordig vastgelijmd zijn aan hun mobieltjes denk ik. :stuck_out_tongue:

5 likes

Review van een pitazaak.

Inderdaad, klinkt als een zeer onredelijke uitbater.

24 likes

ik zat net in de trein met een moeder en haar kinderen, en ze mochten niet op hun telefoon, deze korte tijd in de trein zouden ze wel kunnen overbruggen, prompt zat die moeder op haar telefoon, had echt medelijden met die kinderen.

5 likes

image
Ze hadden duidelijk eerst de kat naar de kleuterschool moeten sturen voor leesles om de maximale potentie uit die product te halen

25 likes

Ik ben nu heel benieuwd wat voor product dit is :sweat_smile::sweat_smile:

Beaphar Keep Off!

Deze persoon wil graag even zijn mening kwijt over de lokale supermarkt en alle hoogte- en dieptepunten die daarbij horen.

44 likes

Hier staat geen prijsje op, Ik krijg het dan zeker gratis… HAHAHAHHAHAHAHHAHA :face_vomiting:

Of de klassieker: Als jij beter je best gedaan had op school zat je nu niet achter de kassa. :face_vomiting:

Nee lul een studie volgen, een dak boven je hoofd en jezelf in leven houden is gratis. :upside_down_face:

7 likes

“Alleen als je je telefoonnummer erop schrijft!”

Echt alleen vieze humorloze kerels altijd

4 likes

Ik heb toen een lange discussie gehad achter de kassa.

Lullo: Als jij beter je best gedaan had op school zat je nu niet achter de kassa!!!
Ik: Wie zegt dat ik niet een studie volg?
Lullo: Wat studeer je dan?
Ik: insert // talenstudie //
Lullo: Dus je kan ook // talenstudie // doen op het mbo?
Ik: Schijnbaar
Lullo: begint een heel verhaal over kinderarbeid en dat de winkel waar ik werkte zich daar ook schuldig aan maakte want de spullen waren goedkoop
Ik: merkt op dat de dure merken die hij draagt het convenant duurzame kleding niet hebben ondertekent en meerdere goedkope merken wel
Lullo: Dat kan jij niet weten. Weer een heel verhaal dat ik dom ben want ik zit achter de kassa.
Ik: Fijne dag nog :’) :’)

12 likes

en wormpjes ter grootte van een basilisk. :laughing:

4 likes

Dat mensen zulke dingen serieus zeggen, jeetje wat voor persoon ben je dan en wat is überhaupt het doel ervan.

2 likes

Wat heerlijk dat je dat hebt gezegd, ik durfde dat nooit. Het waren ook altijd van die simpele werkloze mensen die dat soort opmerkingen maakten. Die voelden zichzelf te goed om achter de kassa te gaan zitten. Nou Mario, als jij nou eens een baan had gezocht dan hoefde je niet elke dag alle aanbiedingen uit de folder te knippen en boos op mij te worden wanneer je de kleine lettertjes weer verkeerd hebt gelezen door je gebrek aan ontwikkeld verstand. Zoals je leest mis ik mijn tijd als cassière onwijs.

28 likes