Die eerste is precies de route die @fifo en ik hebben geinterraild in 2 weken
Doen jullie boodschappen voor jullie kampeervakantie en zo ja, wat staat er (ongeveer) op het lijstje? Het wordt voor mij de eerste keer dus ik ben er nog niet handig in.
Sowieso een pak pannenkoekenmix om een avondje pannenkoeken te bakken. Vergeet niet om een kom en garde mee te nemen (spreek uit ervaring).
Verder olijfolie om in te bakken, uien en knoflook, wat kruiden, hagelslag (haha).
Naast wat @Ladyhawke al noemt neem ik ook altijd dingen in blik mee voor een snelle maaltijd. Zoals zalm of tonijn, quinoa (dat is verrassend lekker uit blik!), kikkererwten. Een pak pasta. Koffie! Houdbare melk. Havermout. En de afgelopen keer namen we ook nutella mee om op een croissantje te smeren, dat was ook wel een topper.
Wij nemen altijd alleen een pot pindakaas mee.
Maar wij zitten meestal in een mobile home. Weet niet of dat anders is. In huisjes is niks qua eten of drinken aanwezig. Wel apparatuur enzo. Maar wij nemen niks qua eten of drinken mee. Geen zin in om over na te denken eigenlijk van tevoren haha, maar koken ongeveer 10 van de 14 dagen zelf, 4x uit eten!
En ter info: 2 volwassenen en 3 kinderen
Krentenbollen, die blijven lang goed en kan je zo zonder beleg eten
Ja wij nemen altijd paar dingen uit Nederland mee die we graag eten en buitenland soms minder heeft, bijv smart bars als tussendoortje & maak altijd een bus granola en bananenbrood. Verder lekkere, goede wijn haha. Rest kopen we alles op vakantie, al gaan we wel heel vaak uiteten maar meer voor ontbijt en soms bbq en wat lekkere campingrecepten (pinterest, miljushka, paar instagram accounts die ik volg en waar ik inspiratie opdoe).
Weet iemand of er ivm Corona nog wel acties op tickets worden gedaan dit jaar, zoals wereldweken oid?
Ik werk in de reis-industrie en geen echte sales gezien. Vliegtickets zijn wel goedkoop maar geen speciale acties ofzo. Vliegtuigmaatschappijen hebben het al moelijk genoeg gehad om nu sale te doen
Ik doe meestal vooral boodschappen voor onderweg, dropjes/snoepjes/mueslirepen enzo en een grote fles water. Verder neem ik eigenlijk alleen basics om mee te koken mee, peper, zout, olijfolie, suiker enzo, de rest koop ik gewoon in het vakantieland. Oh! En naar zuidelijke landen
vaak sambal en wat kruiden of een boemboetje voor Indonesisch ofzo omdat ik pittig eten daar vaak mis! Moet wel zeggen dat ik eigenlijk alleen op vakantie ga in landen waar boodschappen even duur of goedkoper zijn dan bij ons, naar Noorwegen ofzo zou ik wel meer meenemen.
Hoogstens een klein flesje olijfolie, peper en zout + 1 ander soort kruiden, knakworstjes (altijd goed als je net aankomt en wat wilt eten) , hagelslag en een klein flesje mayo! Pasta kan je in elk land kopen dus dat komt altijd wel goed.
Whoa al deze reacties! Ik heb er aardig wat tips uit kunnen halen. Bedankt allemaal.
Hebben jullie tips voor leuke airbnb’s in Nederland?
Deze in Zandvoort is heel leuk!
https://www.airbnb.nl/rooms/43720340?adults=2&check_out=2021-05-02&check_in=2021-04-30&s=13&unique_share_id=0BBCE53E-7394-4CAA-AB3F-0F73A40B0B95&_branch_match_id=921368387775133420&source_impression_id=p3_1627933494_LnNQldE8yFn2rnxn&guests=1
Oke, change of plans. Het wordt alleen maar zeikweer als we gaan kamperen bij het Lauwersmeer, dus daar hebben we niks aan. Nu gaan we slapen op de SS Rotterdam! Iemand tips voor overdag voor mensen die Rotterdam al best wel goed kennen en alle toeristische dingen ooit wel gedaan hebben?
Check het Rotterdamtopic!
Vergeet ook geen afwasmiddel, afwasborstel en theedoeken mee te nemen!
Zo we hebben eindelijk wat geboekt hoor we gaan 9dagen naar Tenerife eind augustus! Ik heb al gezien dat het niet absurd heet is maar gewoon lekker tussen de 25 en 27graden, we willen ook veel gaan doen dus. Sowieso het aquapark maar ook hiken enzo, het is trouwens ook een stuk goedkoper dan Griekenland bijv. Als iemand nog tips heeft of lekkere restaurants
Wij vertrekken morgen, dus herinner me eraan als jullie vertrekken, haha!