Rare producten van Ali, wish etc

Geen idee misschien door contact met de verkoper te zoeken ?

1 like

Nee dat is vanuit groepen. Dan zijn er fotos van een chanel armband maar nepartikelen verkopen mag natuurlijk niet. Dus dan staat er een linkje bij (bijv naar dit rare ding) en stuur je de verkoper een bepaald woord/zin zodat hij weet dat je via zijn contactpersoon bent gekomen en dan krijg je die chanel armband

Dit is bijna net zo exclusief als ClubHouse:’)

4 likes

Waarom steeds van deze meuk op mijn fb?
Mijn zoek coockies gaan niet naar dit soort dingen hoor… hahaha wat is dit?

6 likes

Mooi wel, maar wat is het?

5 likes

Kussentje voor als je toch van worst wilt genieten in bed.

3 likes

Ik krijg hier trek van.

3 likes

Ohh that makes sense! Ik dacht een kunstobject, omdat het zo tussen de schilderijen staat gepositioneerd

Eeeeewwww waarom wil je met een rotte vis knuffelen?!?! Ewewewew

1 like

Wat fijn voor de vega’s, een geroosterde paprika.

1 like

Ben helemaal in shock wtf is dit

7 likes

What the fuc k
Waarom bestaan er dit soort dingen hahaha.

1 like

Haha wat een suggestie via de zoekterm, knuffels voor kinderen. Je zou maar niet goed kijken en dit kado doen aan een kind.

4 likes

600 € ook😆

1 like

Ik ben duidelijk in de krochten van Ali beland
Wat is dit joh?

8 likes

Een konijn?!?! Een levende?!?! :frowning:

En wat is dit?

Hahaha mn moeder kreeg ook laatst zoiets als advertentie maar dan iets onduidelijker. We zaten helemaal zo van heh wat is dat. Naah ik gong dood toen we doorhadden wat het was.

1 like

Ik had wel door wat het was toen ik het zag maar ik had helaas pas na de tweede foto door dat het bedoeld is voor huisdieren en niet voor mensen om zelf te gebruiken :zipper_mouth_face:
Of dat ze die indruk willen wekken tenminste, ik geloof er niet zo in dat de meeste hiervan gekocht worden voor Fikkie en Bello eigenlijk.

2 likes

Iemand interesse in nieuwe hasj?

5 likes

Om je oordopjes tegen de regen te beschermen?

1 like