Geen idee misschien door contact met de verkoper te zoeken ?
Nee dat is vanuit groepen. Dan zijn er fotos van een chanel armband maar nepartikelen verkopen mag natuurlijk niet. Dus dan staat er een linkje bij (bijv naar dit rare ding) en stuur je de verkoper een bepaald woord/zin zodat hij weet dat je via zijn contactpersoon bent gekomen en dan krijg je die chanel armband
Dit is bijna net zo exclusief als ClubHouse:’)
Waarom steeds van deze meuk op mijn fb?
Mijn zoek coockies gaan niet naar dit soort dingen hoor… hahaha wat is dit?
Kussentje voor als je toch van worst wilt genieten in bed.
Ik krijg hier trek van.
Ohh that makes sense! Ik dacht een kunstobject, omdat het zo tussen de schilderijen staat gepositioneerd
Eeeeewwww waarom wil je met een rotte vis knuffelen?!?! Ewewewew
Wat fijn voor de vega’s, een geroosterde paprika.
What the fuc k
Waarom bestaan er dit soort dingen hahaha.
Haha wat een suggestie via de zoekterm, knuffels voor kinderen. Je zou maar niet goed kijken en dit kado doen aan een kind.
600 € ook😆
Hahaha mn moeder kreeg ook laatst zoiets als advertentie maar dan iets onduidelijker. We zaten helemaal zo van heh wat is dat. Naah ik gong dood toen we doorhadden wat het was.
Ik had wel door wat het was toen ik het zag maar ik had helaas pas na de tweede foto door dat het bedoeld is voor huisdieren en niet voor mensen om zelf te gebruiken
Of dat ze die indruk willen wekken tenminste, ik geloof er niet zo in dat de meeste hiervan gekocht worden voor Fikkie en Bello eigenlijk.
Om je oordopjes tegen de regen te beschermen?