Rare producten van Ali, wish etc

Maar is het nou een mol, een krekel of toch een veenmol hahaha

1 like

Dafuq?

14 likes

Dit is eigenlijk wel handig

Whaha ik denk niet dat er veel honden stil zouden blijven staan

1 like

Dat hoofd van die hond ook, ik ga kapot!

2 likes

Iemand nog op zoek naar leuk cadeautje voor vriend of man?

4 likes

@Tessa
Kunnen jullie de rollen eens omdraaien! Of hij kan je zo komen bedienen nu je nog met je enkel zit.

Is maar een idee

1 like

:joy::rofl::joy: ik jank (en zie het helemaal voor me!)

1 like

#InfluencerBabyYoda

12 likes

Eerlijk, ik zou willen dat ik er zo warm en chill bij zat als baby yoda.

3 likes

Wel met Vega McNuggies plz

1 like

20 likes

#Aliexpress € 2,52 | 7 pcs 24 K Vergulde Euro Nep Geld Herdenkingsmunt merkt Collectie Souvenir Hoge Kwaliteit Antieke Plated Decoratie 5-500Dollar

Via een ad op facebook, je kunt gewoon nepgeld kopen en rollen met euro’s enzo? :thinking:

1 like

Maar je ziet toch best goed dat het nep is?

Er zijn verschillende soorten, ik vind niet dat je dat zo snel goed ziet als je er niet vanuit gaat dat het nep is. Vond het in ieder geval best vreemd of shocking.

Dit is toch eerder voor videoclips en om op TikTok te gaan flexen? :sweat_smile:

Ik hoorde laatst wel ergens dat ze speciale stiften hadden om de neppe eruit te halen. Indd die van aliexpres …

Het schijnt niet super op te vallen als je het in (bijvoorbeeld) de carnavalsdrukte verstopt tussen echte. Er wordt veel voor gewaarschuwd.

Die stiften bestaan idd al langer, maar als je er een laagje haarlak op spuit dan haal je ze er met de stift niet meer uit. Zo’n testapparaat waar je de briefjes doorheen haalt is beter.

1 like

Ooh ik zie wel eens caissières met zon stift in de weer maar wist nooit waarom dat was.

Maar als iemand met goudglimmend papiergeld komt heb je (lijkt mij) geen stift nodig

3 likes