Rare eetgewoontes

Ik heb volgens mij echt geen heel rare eetcombo’s?
Het enige dat mensen soms raar vinden is dat ik als lunch voldoening kan halen uit een blikje kikkererwten leegeten, of een sneetje kipfilet met iets van rauwkost ertussen. Of gewoon een gekookt ei. Maar zo’n povere lunch eet ik vooral als ik alleen thuis ben haha (en compenseer dat ook weer voluit bij het avondeten :sweat_smile: )

edit: mijn vader vindt boterhammen met speculoos/speculoospasta + salami heerlijk en daar kan ik wel eens van kokhalzen. En van het feit dat hij op letterlijk ALLES mayonaise doet.

Jaa 3 tegelijk doe ik soms ook wel eens! Waarom zou je kiezen 🤷

1 like

Hahaha zo kreeg van een huisgenoot eens te horen dat haar vriend helemaal het heel raar vond dat ik tussendoor even ‘zo los’ augurken uit de pot zat te eten :flushed::joy:

Ii vind dat niet raar, maar die vriend was echt in shock. Een paar happen kikkererwtem vind ik ook zooo lekker :drooling_face:

3 likes

Doen! Gewoon pitabroodjes opensnijden, plakjes brie en een dot knoflooksaus en dan in de oven (evt op grillstand).

Sowieso ook beste katerfood ooit!

1 like

Tuc met tonijnsalade
Patat met ui, een shitload aan ketchup en mayo en dat door elkaar husselen totdat het zompig is
Kaas met Chilijam

1 like

Die tuc met tonijnsalade vind ik best eem goed idee🙈

1 like

Zacht gekookt ei in combinatie met koffie. ZO lekker

Dat schijnt heel goed te zijn voor je huid! (Tegen huidveroudering en zonschade).

ja love die friet en macflurry, ik doop frietjes altijd in mijn chocolade milkshake <3

1 like

Oh ja dit doe ik ook!

Verse gevulde pasta koken en dan zonder saus eten. Al is mijn favoriet dan wel die gevuld met arrabiatasaus.

Mijn favoriete onderdeel van pizza is de kost, begrijp het echt niet dat sommigen dat laten liggen!

Vroeger vouwde ik mijn boterham altijd 2x dubbel. Maar ik eet nu eigenlijk geen brood meer dus doe dat niet meer. Maar was wel handig, kon ik tenminste met 1 hand eten.

Alleen mayonaise lusten als ik dronken ben, blijft raar waarom ik het dan wel eet.

En ik lust geen warme dranken (nee, ook geen thee of chocolademelk). Enkel soep accepteer ik omdat ik dat als eten zie.

Ik heb juist een hekel aan ‘vloeibaar’ eten

Soep, puree, sap, appelmoes etc bewaar je maar voor in het bejaardentehuis :sweat_smile:

2 likes

Hahaha dit is echt de meest Nederlandse post ooit

• restjes
  • stamppot
  • op een boterham
9 likes

Hahahha en toch zijn er mensen die er raar van staan te kijken😂

Mijn favoriete ‘rare’ combinaties: pitabroodje met gesmolten kaas en aardbeien jam, boterham met hagelslag en kaas en als laatste ontbijtkoek met smeerkaas.

Ik wil alles proberen :drooling_face:

Kaasoufflé met satesaus :heart_eyes:

1 like

(Paprika)Chips als extra beleg op een broodje, bijvoorbeeld bij een broodje gezond een paar chipjes ertussen leggen; HEERLIJK.

3 likes

…op een broodje! En dan eerst een gat in je kaassoufle maken en daar de pindasaus in gieten. Oh my.

2 likes
1 like