Paul de Leeuw en Ryanne samen = ideale songfestival hosts. Bram Krikke voor de backstage.
Lekker nuchter Rotterdams ook.
Paul de Leeuw en Ryanne samen = ideale songfestival hosts. Bram Krikke voor de backstage.
Lekker nuchter Rotterdams ook.
Ryanne was wel weer geweldig ja. Ook mooi hoe ze Emma nadeed waarom Emma een slechte drugsdealer zou zijn. En die knappe zoon van Gert ook.
Ik had het niet meer toen ze diep in zich een perfecte Samson imitatie bleek te hebben.
Ik heb dat stukje wel 10 keer teruggespoeld
Ah wat jammer richard groenedijk zit er niet in
Ik las wel dat hij bindingsangst heeft. Dat is wel verrot.
Yes! Keek het altijd op NPO. Nu moet ik even die van RTL terugkijken. Balen dat patty en richard niet meer komenā¦
Als je via RTLXL Site of app terugkijkt heb je amper reclame. Je kunt dat een week gratis terugkijken, anders moet je betaald lid worden ofzo.
Ik kan niet wachten tot Tim den Besten en Frank van der Lende erin zitten Zag iets bij Tim op insta. Volgens mij zag ik Ryanne daar ook bij, dat is top denk ik.
Oh en Martien! Hij is schattig hier haha
Ik zit echt hardop te lachen om de lijst van Martien. Zou hij er nog meer afleveringen inzitten?
Weet wie er nog weggaan en bijkomen?
Ik heb het idee dat er qua grappen meer kan en mag nu ze op rtl zitten of lag dat aan mij? Ik vind de overstap tot nu toe echt prima.
Natuurlijk weer echt gelachen om Ryanne. Had zij maar een real life soap.
Ja! Hij had het over een antwoord wat hij op een andere vraag had gegeven dus ga er nu wel van uit
Wat goooooooed
Ik vind die Martien dus helemaal niksā¦
Ik vond het leuk! Ben blij dat het weer terug is. Hou van Anny! Ze lijkt me zoān lief persoon en ze incasseert alle grapjes altijd prima.
Vertel! Ik ken namelijk alleen maar mensen die hem echt geweldig vinden.
Ik heb zijn programma nooit gezien, maar ik vond hem niet grappig en heel de tijd zo verbaasd kijken als iemand iets grofs zei. Ik vond hem eigenlijk een beetje irritant haha. Ik snap de hype om hem ook niet. Maar vond ze sowieso allemaal een beetje saai gister, alleen Ryanne was leuk.
Ik werd er net aan herinnerd dat Rankin the stars zo weer op tv komt. Ik ga mezelf zo vast op de bank installeren, voor optimaal kijkplezier (thee, dekentje, kaarsje aan etc).
Yes ik doe mee!
Ik ben al aan het kijken via Videoland
Oh goeie! Heb hem meteen aangezet. Lekker zonder reclames