Ik vind Rianne geweldig. “Sjorsjiena”
Haha ja! En met die worst: “Die ken je zo in je bek douwe!”
Volgens mij zit het bij Georgina ook helemaal niet in haar aard om lelijke dingen over anderen te kunnen zeggen. Zodra ze iets “lelijks” heeft gezegd, gaat ze het meteen ook verdedigen met halve excuses, haha.
hoezo heb ik dit topic niet eerder gezien??! love Ranking the Stars en vooral Paul de Leeuw
Vind alleen de grappen over de omvang van Richard niet zo heel grappig meer, eigenlijk helemaal niet grappig haha
Ik vind het echt een leuk programma, maar soms loopt het zo slecht. Dan zijn de grappig ook echt niet grappig en heel grof. Voor Gerda heb ik echt een allergie ontwikkeld en zij is er zo vaak. Anny lijkt soms wel niet goed wijs ook!
Haha ik hou van Anny ️
Ik ook! Dat trage is soms zooo grappig.
Vooral als er dan juist een super gevatte opmerking achteraan komt
Ik vind het de laatste paar jaar trouwens best wel tam. Heb het idee dat het er eerder altijd wat feller aan toe ging.
Nee hé Gerda is er weer. Zucht
Echt he zo jammer… al wordt haar mond wel sneller gesnoerd heb ik het idee!
Ja denk dat iedereen dat getokkel beetje irritant aan het vinden is
Wat heeft Tim gesnoven joh! Echt niet normaal hahah
okay… dit was de beste aflevering van dit seizoen tot nu toe!
Ik ga volgend jaar naar de opnames… haha
Haha, heb weer zo gelachen om Rianne! Ik vind die Tim wel echt een vervelend mannetje…
Ik heb ook echt hardop zitten lachen. Dat heb ik niet vaak met tv programma’s hahah
Forummeeting bij ranking the stars haha
prima haha
Hahaha jeetje wat een hysterie, laf it. Maar ik vond Tim ook irritant deze aflevering. En love Ryanne, vond haar deze keer ook een stuk grappiger dan de vorige aflevering.
Patty: “Maak je die foto’s met een fototoestel?”
Richard: “Nee, met een staafmixer”
En “Ik wist niet dat je ook heroïne bij de lunch kreeg hier” na Tims vage verhaal over zijn foto
Ik denk dat ze daarom ook nog steeds uitgenodigd wordt, zodat er wat wrijving ontstaat en een evt relletje.