Abseilen hahahaha
Ik vond de houding van Immanuelle echt storend in de vorige aflevering. Ze doet net iets te grappig over haar drugs toestanden.
Oh ik vind het juist tof dat ze meedoet en ook grappen maakt erover.
Ik vind Kjell echt geen zak aan
Sowieso best veel serieuze deelnemers eigenlijk dit seizoen
Die trui van Marc-marie valt me nu pas op trouwens hahha
Pff die reclames ook.
Weet niet waarom ik toch blijf kijken, vind het totaal niet grappig
O ik heb speciaal dit topic opgezocht om te zeggen dat ik echt zat weg te kwijlen bij Kjeld
Ik zat hier lekker voor de tv in mijn pyjama chips te eten en om zijn grapjes te lachen (inclusief "hihihi) dus KJELD CALL ME
Nouja een beetje zelfspot is altijd goed en kan ik ook zeker waarderen, maar in de vorige aflevering vond ik het too much. Ze komt er steeds zelf op terug ofzo. Deze aflevering valt het wel mee.
Vond de vorige aflevering wel geinig, deze minder!
Oh nee ik vind Kjeld echt een kwibus.Zo’n iemand die net iets te goed weet dat hij goed in de markt ligt.No thanks.
En Famke,echt wat doet ze daar.Tenenkrommend.
Net als de anderen, gewoon zitten voor het geld. Ong. 1500 per aflevering (volgens een eindredacteur in de tv wereld die ik ken)
Zoiets heb ik ook gehoord idd! Ook voor die suffe spelshows zoals IHVH etc schijnen ze zulke bedragen te krijgen.Wel makkelijk cashen zo maar het zegt ook wel wat over je status als je elke keer komt opdraven in soortgelijke programma’s :’)
Blij dat Ryanne er weer bij is. Ryanne maakt het programma altijd wel af.
Bij IHVH kan ik me.nog voorstellen dat je meedoet. Straalt soort van gemaakte gezelligheid uit, maar als je daarvan houd.
Ranking the stars is toch een beetje het afvoerputje. Elkaar afzeiken om het afzeiken
Love afzeiken om het afzeiken
Doe dat liever de hele dag dan met Linda gieren om Hollandse hits en weetjes.
Tja anders zit je er ook maar verkrampt bij, denk dat dit heel doordacht is (advies van haar manager: “lach het gewoon weg. Own it! Iedereen maakt fouten” - zelfde vent als die van Ferd)
Ik vind Hans en Paul zo leuk samen, zou ik echt een wijntje mee willen doen
Het valt me op dat Ryanne deze 2 afleveringen heel hard en gemaakt lacht.
Vind haar tot nu toe nog weinig toevoegen.
Kjeld heeft 0 humor. Wat een saaaie man.
Over hard en gemaakt lachen gesproken: Imanuelle.
Vraag me ook af hoeveel afleveringen er per dag worden opgenomen.
Hahaha vandaag én Famke én Bizzey. Die blik van Famke als Paul hem aankondigt en vervolgens maakt hij (B) een grapje en je ziet dat ze zo hard haar best doet om strak te blijven kijken. Heerlak. Flashbacks naar Monica en Kleine tijdens de finale van HNTM.
Hans en Paul waren idd erg leuk vorige aflevering! Maar het seizoen met Dennis van der geest en Rob geus blijft m’n favoriet
Famke en Bizzey in dezelfde aflevering, juicy